Gå til innhold

Braakete nabo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en betongblokk, der det bor veldig mange. Problemet er at det er veldig lytt her. Og lyder forplanter seg lett. Og så har det seg slik at jeg har en nabo som skriker dag og natt til tider. Saken er at man boer kontakte naboen foer man kontakter styret, men jeg har misstanker om at personen er psykisk syk. Jeg tror også det er vanskelig aa flytte fordi jeg bor i omsorgsbolig. I tillegg vet jeg ikke hvor det kommer fra, fordi det kan forplante seg. Så det kan komme fra et helt annet sted. Denne blokken har gjerne en Blanding mellom barnefamilier, psykisk utviklingshemmede, eldre, sosialklienter, alt mulig. Jeg har heller ikke noen hensikt i å flytte fordi boligen og beliggenheten er veldig praktisk på mange maater, og fordi personalet gir god service. Så hva gjør jeg dersom jeg misstenker psykiske problemer? Ikke vet jeg hvor det kommer fra. Jeg forsoekte en eller to ganger aa finne ut av dette. Spurte naboen under meg, men han nektet for at det var ham. Har vaert enda en gang på doera og lyttet etter, men da var det helt stille. Så jeg lurer på om det beste hadde vaert å kontakte styret? Evt proevde jeg å skrive en bekymringsmelding til en i styret, men det ser ikke ut til at jeg har fatt noen svar. Problemet for meg er at det blir distraherende for meg, også aa leve med braak som skjer så uabrutt. 

Anonymkode: 77fbc...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en betongblokk, der det bor veldig mange. Problemet er at det er veldig lytt her. Og lyder forplanter seg lett. Og så har det seg slik at jeg har en nabo som skriker dag og natt til tider. Saken er at man boer kontakte naboen foer man kontakter styret, men jeg har misstanker om at personen er psykisk syk. Jeg tror også det er vanskelig aa flytte fordi jeg bor i omsorgsbolig. I tillegg vet jeg ikke hvor det kommer fra, fordi det kan forplante seg. Så det kan komme fra et helt annet sted. Denne blokken har gjerne en Blanding mellom barnefamilier, psykisk utviklingshemmede, eldre, sosialklienter, alt mulig. Jeg har heller ikke noen hensikt i å flytte fordi boligen og beliggenheten er veldig praktisk på mange maater, og fordi personalet gir god service. Så hva gjør jeg dersom jeg misstenker psykiske problemer? Ikke vet jeg hvor det kommer fra. Jeg forsoekte en eller to ganger aa finne ut av dette. Spurte naboen under meg, men han nektet for at det var ham. Har vaert enda en gang på doera og lyttet etter, men da var det helt stille. Så jeg lurer på om det beste hadde vaert å kontakte styret? Evt proevde jeg å skrive en bekymringsmelding til en i styret, men det ser ikke ut til at jeg har fatt noen svar. Problemet for meg er at det blir distraherende for meg, også aa leve med braak som skjer så uabrutt. 

Anonymkode: 77fbc...c72

Det er rart ingen andre klager?

Ellers ville jeg flyttet hvis det er så plagsomt og klage til styret ikke fører frem.

Anonymkode: 19395...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er dette en praktisk sak, hvor en nabo er til sjenanse, sannsynligvis for flere enn deg.

Synes det er helt naturlig å ta opp dette med styret, særlig i og med at du ikke vet hvem det er. Det er ikke å henge ut noen, men å ta opp et problem. Bare gjør det på en saklig og grei måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...