AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Begynner å kjenne meg dårlig igjen! Hmm. Burde kanskje ta en telefon til min psykolog igjen.. Var innlagt i November i fjor.. Ikke veldig lyst å bli innlagt igjen, men føler jeg trenger litt hjelp igjen nå! Anonymkode: 9b84a...b39 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samarita Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Ikke sikkert du blir dårlig, men redselen for det kan sitte i deg,kontakt lege i morgen og ta det opp m h"n.drøft hva du selv kan gjøre for å snu følelsene.litt opp og ned går d for alle i livet..men ring lege uansett og få en psykolog. Lykke til videre 💜 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, Samarita skrev: Ikke sikkert du blir dårlig, men redselen for det kan sitte i deg,kontakt lege i morgen og ta det opp m h"n.drøft hva du selv kan gjøre for å snu følelsene.litt opp og ned går d for alle i livet..men ring lege uansett og få en psykolog. Lykke til videre 💜 Jeg ringer bare psykologen i morgen.. Eller så finnes det jo disse hjelpe telefonene. 😊 Anonymkode: 9b84a...b39 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samarita Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ringer bare psykologen i morgen.. Eller så finnes det jo disse hjelpe telefonene. 😊 Anonymkode: 9b84a...b39 Ja lurt å snakke med noen 💗og godt.klem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samarita Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Boken "tenk positivt" kan hjelpe gjennom vanskelige perioder 💗👍 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.