Gå til innhold

elveblest på baby - graut

Anbefalte innlegg

Viser til forrige innlegg og svar i forhold til elvebelst pga. oboysøl og graut.

Kavringgrauten inneheld ikkje mjølk, dvs. kun spor av tørrmelk. Dette innheld også ris og maisgrautane som jenta mi tåler. Difor tviler eg på at det var pga. kumjølk at elveblestutsletta oppstod. Har i dag prøvd litegrann havregraut, ris og hvete, iblanda risgrauten. Dette er ein mjølkebasert graut (tilvenningsgraut når det gjeld gluten). Har ikkje fått nokon elveblestreaksjon på dette, men det er mogeleg at mengda var for liten, eg veit ikkje. Kan gluten/hveteallergi gi seg utslag i elveblest? Kan eg fortsetje og prøve ut litt - eller er dette uklokt/risikabelt? Kan det vere farleg å t.d. gi ho ein liten porsjon graut som ho evt. reagerer på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44070-elveblest-p%C3%A5-baby-graut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...