Gå til innhold

Bare litt kveldssludring


Gondor

Anbefalte innlegg

Så var det denne mannen jeg har kjent i 20 år. Han lar ikke høre fra seg og det har gått en og en halv uke. Jeg ønsker så sykt at han skulle ta kontakt, men ikke søren om jeg skriver! Nei, jeg skriver ikke. Nå er det hans tur. Tar han ikke kontakt, så tar han ikke kontakt, men jeg skal overleve uansett! Noe har forandret seg hos meg. Jeg nekter å være sexdukken hans selv om jeg gjerne vil ha sex med ham. Skjønner dere hva jeg mener?

Jeg har gått til psykolog i mange mange år, men kuttet ut i høst. Nå skal jeg bestille en ny time og snakke om SELVRESPEKT! Dette er kjempeviktig for meg. Etter å ha latt meg bruke så mye som jeg har gjort, er det på tide å stake ut en ny vei. Jeg må våge å si nei, dette vil jeg ikke. (Noe som er vanskelig i en opphetet situasjon. Jeg er ikke akkurat noen nonne heller). Men bare å si nei, nå vil jeg at vi skal ta det med ro. Hvorfor har jeg alltid satt mannens behov i høysetet? Hvorfor har jeg aldri hatt et klart og tydelig NEI i meg? Jeg vet egentlig hvorfor. Det startet i ungdomsårene med en psyke som var totalt føkka opp og hvor jeg lot meg rett og slett misbruke. Det er veldig vondt å tenke på alt jeg har vært igjennom på sexfronten.

Jeg må finne min egen seksuelle identitet. Dette blir et egoprosjekt som kanskje ingen mann kan være med på. Jeg vet ikke. Jeg bare vet at jeg er for gammel til å ikke passe på at jeg har det godt. Nok er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Gondor skrev:

Så var det denne mannen jeg har kjent i 20 år. Han lar ikke høre fra seg og det har gått en og en halv uke. Jeg ønsker så sykt at han skulle ta kontakt, men ikke søren om jeg skriver! Nei, jeg skriver ikke. Nå er det hans tur. Tar han ikke kontakt, så tar han ikke kontakt, men jeg skal overleve uansett! Noe har forandret seg hos meg. Jeg nekter å være sexdukken hans selv om jeg gjerne vil ha sex med ham. Skjønner dere hva jeg mener?

Jeg har gått til psykolog i mange mange år, men kuttet ut i høst. Nå skal jeg bestille en ny time og snakke om SELVRESPEKT! Dette er kjempeviktig for meg. Etter å ha latt meg bruke så mye som jeg har gjort, er det på tide å stake ut en ny vei. Jeg må våge å si nei, dette vil jeg ikke. (Noe som er vanskelig i en opphetet situasjon. Jeg er ikke akkurat noen nonne heller). Men bare å si nei, nå vil jeg at vi skal ta det med ro. Hvorfor har jeg alltid satt mannens behov i høysetet? Hvorfor har jeg aldri hatt et klart og tydelig NEI i meg? Jeg vet egentlig hvorfor. Det startet i ungdomsårene med en psyke som var totalt føkka opp og hvor jeg lot meg rett og slett misbruke. Det er veldig vondt å tenke på alt jeg har vært igjennom på sexfronten.

Jeg må finne min egen seksuelle identitet. Dette blir et egoprosjekt som kanskje ingen mann kan være med på. Jeg vet ikke. Jeg bare vet at jeg er for gammel til å ikke passe på at jeg har det godt. Nok er nok.

Flott 👍ønsker deg alt godt videre 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DivineDubois

Det må da vel være noe som denne mannen gir deg som du higer etter? Og isåfall, kan du gi deg det selv? Det er ofte vanskelig å gi seg selv den nærhet og varme som et annet menneske kan gi, men det går faktisk an. På en annen side vil du da også være helt selvforsynt, alt du trenger gir du deg selv. Når man er i en slik tilstand opplever man ikke bare å ha det bra med seg selv, men man blir også veldig ettertraktet av andre. Glede og selvstendig styrke er veldig attraktivt. 

 

Det høres også ut som at du er åpen og målrettet i din søken etter seksuell utfoldelse. Ønsker deg lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...