BILSRUD Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Hei. Har fått konstatert Bipolar type 2 hovedsakelig depressiv, men har også perioder hvor jeg snakker for mye, tror jeg fikser det meste og sitter på pc`n 24/7. I oppstemte perioder kan jeg fort bli for mye for folk rundt meg. Er betydelig mer deprimert enn hypoman, men har fått med meg at det muligens går an være begge deler relativt samtidig, eksempelvis hvis jeg snakker med folk og de åpenbart ikke er med eller at man kan lese i ansiktet deres at de lurer på hva jeg holder på med :-) Da blir jeg akutt deprimert. Dette er veldig slitsomt. Har også fått med meg at det opereres med type 3,4,5 hvor man vel i en av disse snakker om såkalte mixed episodes. Hvorfor vil ikke eksempelvis DPS beskjeftige seg med 3,4 og 5? Er dette utenfor deres område? og er det meningen man da skal oppsøke ytterligere eksperter hvor nå enn de er? Noen som vet noe om dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.