Gå til innhold

BIPOLAR 1,2,3,4,5

BILSRUD

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått konstatert Bipolar type 2 hovedsakelig depressiv, men har også perioder hvor jeg snakker for mye, tror jeg fikser det meste og sitter på pc`n 24/7. I oppstemte perioder kan jeg fort bli for mye for folk rundt meg. Er betydelig mer deprimert enn hypoman, men har fått med meg at det muligens går an være begge deler relativt samtidig, eksempelvis hvis jeg snakker med folk og de åpenbart ikke er med eller at man kan lese i ansiktet deres at de lurer på hva jeg holder på med :-) Da blir jeg akutt deprimert. Dette er veldig slitsomt.

Har også fått med meg at det opereres med type 3,4,5 hvor man vel i en av disse snakker om såkalte mixed episodes. Hvorfor vil ikke eksempelvis DPS beskjeftige seg med 3,4 og 5? Er dette utenfor deres område? og er det meningen man da skal oppsøke ytterligere eksperter hvor nå enn de er?

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...