Gjest Mina1 Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Hver gang jeg føler meg lei meg, irritert, frustrert og alt det der, så tar jeg en tyggegummi i munnen nå og tygger på den, og så blir jeg plutselig glad. Leste på nettet at tyggegummi gjør folk glade.. Høres jo helt sprøtt ut.... Men det funket på meg. Noen andre som har erfart det? I morges følte jeg meg veldig lei, deppa, sur, og alt det.. og da tok jeg en tyggegummi og så ble jeg glad for resten av dagen, og alt var så mye enklere. Så for en vidundermedisin om dette er tilfelle altså. Det funket forløbig på meg. Fant rådet på youtube , om hvordan stresse ned Endret 3. mars 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 13 timer siden, Mina1 skrev: Hver gang jeg føler meg lei meg, irritert, frustrert og alt det der, så tar jeg en tyggegummi i munnen nå og tygger på den, og så blir jeg plutselig glad. Leste på nettet at tyggegummi gjør folk glade.. Høres jo helt sprøtt ut.... Men det funket på meg. Noen andre som har erfart det? I morges følte jeg meg veldig lei, deppa, sur, og alt det.. og da tok jeg en tyggegummi og så ble jeg glad for resten av dagen, og alt var så mye enklere. Så for en vidundermedisin om dette er tilfelle altså. Det funket forløbig på meg. Fant rådet på youtube , om hvordan stresse ned Nei tyggis hjelper ikke på mitt humør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 7 timer siden, stjernestøv skrev: Nei tyggis hjelper ikke på mitt humør Det hjalp for meg i går. I dag har jeg ikke tygget tyggis, men i går hjalp det. Det sies at te skal hjelpe men det spørs om det hjelper på mitt humør . Jeg liker ikke te.... og da regner jeg med at det ikke hjelper for meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 4 minutter siden, Mina1 skrev: Det hjalp for meg i går. I dag har jeg ikke tygget tyggis, men i går hjalp det. Det sies at te skal hjelpe men det spørs om det hjelper på mitt humør . Jeg liker ikke te.... og da regner jeg med at det ikke hjelper for meg... Godt det hjalp da Te hjelper ikke på meg heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 I så fall måtte det vært gammeldags Bugg i jordbær eller den grønne! Evt sånn tyggis på tube eller Hubbabubba😁 Ikke noe særlig søtsug her nå, nei...😅 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 På 4.3.2018 den 20.44, cilie skrev: I så fall måtte det vært gammeldags Bugg i jordbær eller den grønne! Evt sånn tyggis på tube eller Hubbabubba😁 Ikke noe særlig søtsug her nå, nei...😅 Hehe hubbabubba eller Bugg har mulig den største effekten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.