AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Investorers støvsuging av markedet driver prisene over det mange kan få i lån fra banken til å kjøpe for. Det interessante er da at investorene leier de samme leilighetene ut til de som ikke nådde opp i budrunden. Om ikke det er surt nok, så ender leietakerne opp med å betale mer per måned i leie til investoren enn hva banklånet ville ha kostet å betjene. Vanlige leiligheter burde vært forbeholdt å selge til de som først og fremst trenger et hjem! Anonymkode: 4119e...93b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Absolutt enig. Ikke rart at mange bare føler de må gi opp og kanskje må flytte hjem til eldrende foreldre eller annen familie med mye færre muligheter i arbeidsmarkedet kanskje. Anonymkode: 5c37d...24b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Jeg tror mange i dag tvinges til å flytte " fra asken til ilden".Jeg vet ikke hva man kan gjøre for å vinne frem i rettsapparatet da man ofte får inntrykk av at det er svært vanskelig. Bare det å ha oversikt nok over situasjonen til å plassere skyld og ansvar synes jeg virker som en umulig oppgave. Og hvordan da oppsøke en advokat for hjelp?? Samtidig er kanskje de verdiene man har bundet fast i leiligheten og møbler?? Anonymkode: 5c37d...24b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Alt skjer ofte på en gang og helsa går det jo naturlig så som så med. Hva jeg gjennomlevde ligger en del år tilbake men det er like sårt den dag i dag å tenke på. Ikke rart at mange er fortvilet som står i denne situasjonen i dag. Ordningen med fri rettshjelp er jo enda mere innstrammet har jeg også forstått. Bare tragisk. Anonymkode: 5c37d...24b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Jeg håper boligprisene stiger. Før synes jeg det var for dyrt, men det er like greit det er dyrt vel, så blir drabantbyene mer populære. Synes det er mye fokus på indre Oslo. Begrenset hvor mange som kan bo på løkka vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.