AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Er vel egentlig ikke psykiatri men velger å legge innlegget her uansett. Har begynt på Neurontin pga diverse magesmerter som en lege mener kan være nervesmerter. Tok min første i går kveld (100 mg) og våknet om natta med en rivende/isnende smerte på begge sider av lysken (der jeg i utgangspunktet har noen av smertene men ikke i den intensiteten.) Hadde også frysninger og skjelvinger da jeg våknet. Skjelvingene hadde jeg også om morgenen (samt tungt hode selvom jeg ikke ble trøtt av pillene) (Bruker forøvrig Imovane for søvn) Noen som har opplevd noe slikt eller andre umiddelbare virkninger/bivirkninger av Neurontin? Anonymkode: 8ebea...302 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BILSRUD Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Har brukt neurontin for søvn da legen ikke ville bruke b-preparater. Det hjalp ikke. Når det gjelder smertestillende tror jeg ikke disse hjelper for vanlig vondt i huet for å si det sånn. X-samboer har nervesmerte i forbindelse med prolaps i nakke og hun får neurontin i større skala. 3x300mg om dagen. Hva som skjedde akutt her vet jeg jo ikke, men kanskje det satt oppe i hodet ditt, eller kanskje du ikke tåler disse pillene. Det er en del bivirkninger å hente ved å spise disse. Jeg fikk utslett og kramper. Snakk med legen om det som skjedde og drøy det ikke forlenge. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Takk for ditt svar:) Tror ikke det satt i huet siden jeg våknet av smertene, frysninger og skjelvingene. Tenkte nok ikke på dette i søvne. Får teste et par ganger til men vet ikke om jeg går opp i 3x300 som også er dosen jeg er ment å skulle opp i. Anonymkode: 8ebea...302 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Og de hjalp ikke på søvn heller forresten. Hadde jo vært greit om de i det minste gjorde det. Anonymkode: 8ebea...302 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Aldri hørt om Neurontin brukt som sovemedisin. I utgangspunktet er det en epilepsimedisn. Jeg tar selv 3x300 mot nervesmerter, og det virker sånn halvveis. På høyere dose blir jeg trøtt, men jeg tviler på at noen lege ville foreskrive så mye for å få pasienter til å sove ;). Hørtes ut som en skikkelig ubehagelig opplevelse, ts! Hvis det hender igjen, ta det opp med foreskrivende lege. Nevrolog er btw stedet å bli henvist for å få utredet nervesmerter skikkelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 På 04.03.2018 den 17.35, AnonymBruker skrev: Er vel egentlig ikke psykiatri men velger å legge innlegget her uansett. Har begynt på Neurontin pga diverse magesmerter som en lege mener kan være nervesmerter. Tok min første i går kveld (100 mg) og våknet om natta med en rivende/isnende smerte på begge sider av lysken (der jeg i utgangspunktet har noen av smertene men ikke i den intensiteten.) Hadde også frysninger og skjelvinger da jeg våknet. Skjelvingene hadde jeg også om morgenen (samt tungt hode selvom jeg ikke ble trøtt av pillene) (Bruker forøvrig Imovane for søvn) Noen som har opplevd noe slikt eller andre umiddelbare virkninger/bivirkninger av Neurontin? Anonymkode: 8ebea...302 Jeg har hatt svært god effekt av neurontin mot nervesmerter i bena. Brukte 800 mg x 3 i mange år, en periode var jeg oppe i 1200 mg x 3. Hadde ingen bivirkninger. Har imidlertid en bekjent som fikk en allergisk reaksjon på neurontin, kanskje du ikke tåler medikamentet? Anonymkode: 0fac4...c88 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.