AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Klipp fra egyptisk TV forrige uke. En ateist er invitert til studio for å presenterer sine ideer. Han rekker såvidt å si at Guds eksistens ikke er bevist, og at han ikke trenger trenger religion for å ha moralske verdier, før en svært oppbrakt programleder skjeller han ut som en forvirret og upålitelig kjetter, unnskylder seerne for å ha blitt utsatt for en egypter av denne typen, og ber mannen straks forlate studio og oppsøke psykiatrisk hjelp. På juleaften la lederen for religionskomiteen i parlamentet fram et lovforslag om å totalforby ateisme. Allerede er mange blitt dømt for å ikke tro på Gud etter landets blasfemilover. En student fikk tre års fengsel for å erklære seg som ateist på Facebook. Hevdes det ikke at koranen sier at "Det ikke er noen tvang i religionen"? Anonymkode: 4d4fd...322 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Vel, "ekspertene" også her i norge hevder at slike vrangforestillinger ikke er psykdom om MANGE I SAMME OMRÅDE deler samme virkelighetsoppfatning/vrangforestilling. Så på en bisarr måte er norske psykiatere enig med disse mullaene, og han der er et avvik og psykiatrisk tilfelle, ifølge Norske eksperter, fordi han har en avvikende virkelighetsoppfatning og vrangforestillinger i forhold til normalen Så, både Psykiatere Psykologer, og religiøse ledere, bør nok ta seg en bolle, er min mening om saken Anonymkode: b727c...e87 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, "ekspertene" også her i norge hevder at slike vrangforestillinger ikke er psykdom om MANGE I SAMME OMRÅDE deler samme virkelighetsoppfatning/vrangforestilling. Så på en bisarr måte er norske psykiatere enig med disse mullaene, og han der er et avvik og psykiatrisk tilfelle, ifølge Norske eksperter, fordi han har en avvikende virkelighetsoppfatning og vrangforestillinger i forhold til normalen Så, både Psykiatere Psykologer, og religiøse ledere, bør nok ta seg en bolle, er min mening om saken Anonymkode: b727c...e87 Psykiatrien har jeg null tiltro til. Det er bare synsing og svada. Anonymkode: 4d4fd...322 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Nei, se der var Facebook-innlegget med video sensurert bort. Det var spesielt. Videoen kan dog enn så lenge beskues på YouTube. Endret 6. mars 2018 av slabbedask Men men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Vi er kanskje alle så altfor opptatt av våre egne ting i dag tenker jeg litt for meg selv.?? Men når det overskrider de demokratiske verdier så mye som her synes jeg det høres helt forkastelig ut og ikke noe OK adferd overfor en de hadde invitert i studio som interessant person. De syntes kanskje han uttalte noe som ikke var avtalt på forhånd når han kom så langt? At han ble litt for revet med av stundens alvor og sine " fem minutters berømmelse" eller var for impulsiv på en måte? Ikke den de hadde trodd?? Lurer på hvordan det går videre i livet med han?? Eller var det en dame? Publikum finner sikkert andre kanaler hvor miljøet i studio er bedre. Folk er ikke dumme.😊 Anonymkode: 94891...ab3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er kanskje alle så altfor opptatt av våre egne ting i dag tenker jeg litt for meg selv.?? Men når det overskrider de demokratiske verdier så mye som her synes jeg det høres helt forkastelig ut og ikke noe OK adferd overfor en de hadde invitert i studio som interessant person. De syntes kanskje han uttalte noe som ikke var avtalt på forhånd når han kom så langt? At han ble litt for revet med av stundens alvor og sine " fem minutters berømmelse" eller var for impulsiv på en måte? Ikke den de hadde trodd?? Lurer på hvordan det går videre i livet med han?? Eller var det en dame? Publikum finner sikkert andre kanaler hvor miljøet i studio er bedre. Folk er ikke dumme.😊 Anonymkode: 94891...ab3 Jeg tror dessverre religioesitet er noe helt annet i Midtoesten enn her. Det er mye diskriminering av ateister i arabiske land. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Glad jeg ikke bor i Egypt. De får bare ha lykke til fremover med sin måte å styre landet på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 9 minutter siden, Mari Y skrev: Jeg tror dessverre religioesitet er noe helt annet i Midtoesten enn her. Det er mye diskriminering av ateister i arabiske land. Ikke bare ateister, midtøsten er snart tømt for kristne. I muslimske land gjennomsyrer religion absolutt alt, fra vuge til grav. Det er et livsfarlig system, like ille som nazismen. Anonymkode: 1e5d9...640 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare ateister, midtøsten er snart tømt for kristne. I muslimske land gjennomsyrer religion absolutt alt, fra vuge til grav. Det er et livsfarlig system, like ille som nazismen. Anonymkode: 1e5d9...640 I Syria, bl a. Og Egypt. Samt en rekke afrikanske land og i Pakistan. Ateister, derimot, opplever diskrimering fra baade muslimer og kristne. Om ikke via drap, så ekskludering 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.