Gjest Mina1 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hvilke land er det flotteste som du har vært I? Noen favorittland? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 hellas tror jeg. Eller Italia. Uff, vanskelig og velge. Kypros var også nydelig. Og normandie likeså. Anonymkode: 97fef...b77 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 58 minutter siden, Mina1 skrev: Hvilke land er det flotteste som du har vært I? Noen favorittland? Norge. Anonymkode: d51dd...608 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Tsjekkia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Israel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 USA! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har vært i mange land, men Norge har den flotteste naturen. Det er ingenting som slår Vestlandet og lofoten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har vært i noen land og synes det er vanskelig å si hvilket land som er finest. Kreta (Hellas) er flott, men jeg bodde over 1 år i Canada og reiste litt rundt der. Synes Canada er et fantastisk land. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Alle er superfine synes jeg; men USA er aller aller best. Der liker jeg meg aller best i alle fall før i tida da; liker nor ge ogsaa godt og sydenland og før elsket jeg ogsaa italia frankrike og england etc men i det siste er jeg blitt hyperlokalsom. Anonymkode: db802...2fb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har ikke vært i mange land. Men synes Italia er det fineste landet jeg har vært i inntil videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 15 timer siden, Mina1 skrev: Hvilke land er det flotteste som du har vært I? Noen favorittland? Jeg har ikke vært så mange steder, elsker Kreta, men det er jo litt tørt og karrig da. Island er fantastisk! Men Norge har ufattelig vakker natur, men nå er jeg lei av kulde... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, Lillemus skrev: Jeg har ikke vært så mange steder, elsker Kreta, men det er jo litt tørt og karrig da. Island er fantastisk! Men Norge har ufattelig vakker natur, men nå er jeg lei av kulde... Da er vi to.... Er spesielt lei av glatta. Har porselen i hofta og er derfor livredd for å ramle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Vietnam er noe av det flotteste. I Europa er jeg veldig glad i Italia og Frankrike. Dette har jeg svart i lignende tråd før, men følte for å løfte denne tråden over all spam'en! (men ser nå det pumpes ut et innlegg i minuttet, så blir vel ikke liggende lenge øverst) Endret 7. mars 2018 av Xtra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 8 minutter siden, Xtra skrev: Vietnam er noe av det flotteste. I Europa er jeg veldig glad i Italia og Frankrike. Dette har jeg svart i lignende tråd før, men følte for å løfte denne tråden over all spam'en! (men ser nå det pumpes ut et innlegg i minuttet, så blir vel ikke liggende lenge øverst) Lurer på hva hensikten med all spammen er. Kanskje noen som kjeder seg Anonymkode: 9861b...482 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lurer på hva hensikten med all spammen er. Kanskje noen som kjeder seg Anonymkode: 9861b...482 Konspiratorikere vil kanskje tenke at noen ønsker å drepe forumet, men skjønner ikke hvem som skulle ha interesse av dét. Nei, skjønner ikke hensikten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Det kommer jo litt an på hva man skal gjøre i landet - jeg har veldig gode minner fra en ferie i Sveits da jeg var ung, det var lett å finne fram, korte avstander sett med norske øyne og godt tilrettelagt for turister. Men det er ca. 35 år siden, så ting kan være annerledes nå. På familieferie med egne barn har jeg likt meg godt i Portugal og Italia. USA har "alt", men det er jo så digert - jeg har vært flere helt forskjellige steder, men langt fra overalt. Og så er det lang reisevei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 3 timer siden, Lillemus skrev: Jeg har ikke vært så mange steder, elsker Kreta, men det er jo litt tørt og karrig da. Island er fantastisk! Men Norge har ufattelig vakker natur, men nå er jeg lei av kulde... Kjempelei kulden her og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 45 minutter siden, laban skrev: Det kommer jo litt an på hva man skal gjøre i landet - jeg har veldig gode minner fra en ferie i Sveits da jeg var ung, det var lett å finne fram, korte avstander sett med norske øyne og godt tilrettelagt for turister. Men det er ca. 35 år siden, så ting kan være annerledes nå. På familieferie med egne barn har jeg likt meg godt i Portugal og Italia. USA har "alt", men det er jo så digert - jeg har vært flere helt forskjellige steder, men langt fra overalt. Og så er det lang reisevei... Har hørt veldig mye positivt om Sveits. Har en i familien som forteller så mye varmt om Zurich. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 10 minutter siden, Mina1 skrev: Har hørt veldig mye positivt om Sveits. Har en i familien som forteller så mye varmt om Zurich. Der har jeg vært. De var såååå serviceinnstilte!! Kjempekoselig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Norge. Jeg har vært i Danmark og Sverige også. Skulle gjerne vert i Italia eller Brasil en tur. Det hadde vært noe. Men jeg tør ikke fly grunnet klaustrofobi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.