AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Også hvis det gjaldt en i nær familie? Anonymkode: 320c8...2cd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Spessielt ikke hvis det gjalt en i familien. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
usikker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Nei.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Også hvis det gjaldt en i nær familie? Anonymkode: 320c8...2cd Nei. Det er ikke alltid ting er som man tror. Hvordan kan du være sikker på at det er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Akkurat nå, cilie skrev: Nei. Det er ikke alltid ting er som man tror. Hvordan kan du være sikker på at det er det? Helt enig. Andre har ikke rett til å vite hvorfor en feks er sykemeldt eller har uføretrygd. Noe som ser opplagt ut, er kanskje noe helt annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 12 minutter siden, emilie321 skrev: Helt enig. Andre har ikke rett til å vite hvorfor en feks er sykemeldt eller har uføretrygd. Noe som ser opplagt ut, er kanskje noe helt annet. Hva om du visste med 100% sikkerhet at personen er ufør og samtiflig jobber fulltid svart? Anonymkode: 320c8...2cd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva om du visste med 100% sikkerhet at personen er ufør og samtiflig jobber fulltid svart? Anonymkode: 320c8...2cd Ville iallefall pratet med vedkommende først. Har aldri vært i den situasjonen så jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde gjort. Det er så lett å sitte her å si at sånn og sånn ville jeg gjort det. Hadde jeg kommet opp i samme situasjon så hadde jeg kanskje gjort det helt annerledes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva om du visste med 100% sikkerhet at personen er ufør og samtiflig jobber fulltid svart? Anonymkode: 320c8...2cd Da ville jeg sagt til vedkommende at jeg synes det er veldig ugreit å vite at folk gjør sånt, og at de nye reglene gjør det mye enklere å kombinere uføretrygd og lønnsinntekt. Hadde det vært en person som sto meg nær, så hadde jeg sannsynligvis brukt en del tid på å overbevise vedkommende om å slutte med svart arbeid og i stedet melde fra om inntekt til NAV slik at trygdeutbetalingen reduseres i perioder med lønnsinntekt. Anonymkode: df6bb...22a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.