Gå til innhold

Har lyst men tør ikke.....


SiljeM

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en gutt i noen måneder nå! Er 16 år, han er like gammel!

Han spør om vi ska ligge sammen, jeg vet han har gjort det før og er LIVREDD for å dumme meg ut!

derfor sier jeg at jeg vil vente, selv om jeg egentlig har kjemeplyst!

Så derfor lurte jeg på om noen hadde noen råd! Åssen skal jeg gjøre dette?????? Jeg har rett og slett ikke peiling på noe som helst.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det helt klart du som bestemmer! Han kan ikke tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil! Men siden du egentlig har lyst... Uansett synes jeg du burde være sikker på deg selv og på han. Du må være sikker på at du virkelig vil gjøre det med HAN!!!

Først synes jeg du burde få et åpent forholt til typen din. Snakk med han og få han til å forstå din situasjon. Er han ikke villig til å forstå, kan han bare ha det så godt. Pass på at han ikke bare vil ha sexen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er klar for det, kommer det helt av seg selv.

Det er nesten innebygget i oss mennesker, det å ha sex, skjønner du.

Det aller viktigste du må lære deg er god kommunikasjon dere to imellom. Dersom han gjør noe som du ikke liker, må du si fra. Det samme gjelder når han gjør noe du liker (da får du jo mer av det *hehe*).

Snakk om det, dere to, og hvis du er redd for å si til ham hvor nervøs du er fordi du ikke kan noenting, så bør du absolutt vente til du er modig nok til å snakke om det.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Snakk litt med gutten, fortell hvordan du har det, at du er usikker og redd og derfor kanskje ikke vet om du har lyst til å ligge med han.

På den måten bygger du opp tillit til han. Hans måte å reagere på vil være viktig for det med tanke på om han er en å stole på. Er du trygg på han, føler at han er ok, så kan dere prøve dere frem med så kalt petting, beføling både her og der. Så får du se hva som kommer ut av dette.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (kjæresten min og jeg) synes at hvis du har lyst til å ha sex med kjæresten din, og han har lyst til å ha sex med deg, så er det kanskje like greit å ta mot til seg og hoppe i det... Men det kan være lurt å si til kjæresten din at du er litt nervøs, og redd for å gjøre noe "galt". Siden ingen av dere er så gamle, er han sikkert bare glad for å høre det - det fjerner kanskje litt av "prestasjonsangsten" for dere begge.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...