stjernestøv Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg er ikke vill, gal og psykotisk, er det noen her som har vært det? Bare lurer på hva de er vant til i psykiatrien. Hvis jeg ikke tok medisiner kunne jeg ende opp på akutten sa psykiateren, og det var traumatisk. Jeg ender nok aldri opp der, de må jo se på min forhistorie. Og latuda hjalp ikke på min lidelse, rart det hjalp på meg da. Nei det gjorde det ikke, for han hadde snakket med noen leger i Oslo om det. Javel,så ble jeg anbefalt risperdal igjen. Nei takk! Sa jo det hadde virket før, men likte ikke meg selv da. Og på kvelden skal jeg få truxal, kan jo prøve. Og jeg hadde ikke bivirkninger av 75 mg seroquel, neivel? Hvem kjenner i denne kroppen her? Har hjertesmell og kriblinger og får angst av seroquel,nei det gjorde jeg ikke. Neivel da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Kunne fått stilnoc for å sove på, men da kunne jeg ikke ta vival? Noen med erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg var på en psykosepost, og der var folk ganske rolige. Det var behagelige energier der. Så hva de er vant til her vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, stjernestøv skrev: Jeg er ikke vill, gal og psykotisk, er det noen her som har vært det? Bare lurer på hva de er vant til i psykiatrien. Hvis jeg ikke tok medisiner kunne jeg ende opp på akutten sa psykiateren, og det var traumatisk. Jeg ender nok aldri opp der, de må jo se på min forhistorie. Og latuda hjalp ikke på min lidelse, rart det hjalp på meg da. Nei det gjorde det ikke, for han hadde snakket med noen leger i Oslo om det. Javel,så ble jeg anbefalt risperdal igjen. Nei takk! Sa jo det hadde virket før, men likte ikke meg selv da. Og på kvelden skal jeg få truxal, kan jo prøve. Og jeg hadde ikke bivirkninger av 75 mg seroquel, neivel? Hvem kjenner i denne kroppen her? Har hjertesmell og kriblinger og får angst av seroquel,nei det gjorde jeg ikke. Neivel da. Man må ikke være helt rabiat propell for å oppfylle kriteriene for psykose. Har man åpenbare vrangforestillinger som ikke lar seg korrigere eller hallusinose, er det psykose selv om den psyke ligger på sofaen i stillhet dagen lang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, stjernestøv skrev: Kunne fått stilnoc for å sove på, men da kunne jeg ikke ta vival? Noen med erfaringer? Jeg vet ingenting om det du spør om, men du vet jo også at vi ikke har lov til å gi deg medisinråd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, stjernestøv skrev: Jeg er ikke vill, gal og psykotisk, er det noen her som har vært det? Bare lurer på hva de er vant til i psykiatrien. Hvis jeg ikke tok medisiner kunne jeg ende opp på akutten sa psykiateren, og det var traumatisk. Jeg ender nok aldri opp der, de må jo se på min forhistorie. Og latuda hjalp ikke på min lidelse, rart det hjalp på meg da. Nei det gjorde det ikke, for han hadde snakket med noen leger i Oslo om det. Javel,så ble jeg anbefalt risperdal igjen. Nei takk! Sa jo det hadde virket før, men likte ikke meg selv da. Og på kvelden skal jeg få truxal, kan jo prøve. Og jeg hadde ikke bivirkninger av 75 mg seroquel, neivel? Hvem kjenner i denne kroppen her? Har hjertesmell og kriblinger og får angst av seroquel,nei det gjorde jeg ikke. Neivel da. Hva ønsker du å høre hos psykiateren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, stjernestøv skrev: Kunne fått stilnoc for å sove på, men da kunne jeg ikke ta vival? Noen med erfaringer? Stilnoct skal kun brukes i en kort periode for forbigående søvnproblemer. Det er avhengighetsskapende og ikke ment for daglig bruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 12 timer siden, Janus30 skrev: Man må ikke være helt rabiat propell for å oppfylle kriteriene for psykose. Har man åpenbare vrangforestillinger som ikke lar seg korrigere eller hallusinose, er det psykose selv om den psyke ligger på sofaen i stillhet dagen lang. Det virker ikke sånn på dem, man må ihvertfall ha latenstid og virke urolig. Lurer bare på hvordan de andre pasientene er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 11 timer siden, Nicklusheletida skrev: Jeg vet ingenting om det du spør om, men du vet jo også at vi ikke har lov til å gi deg medisinråd. Det er lov å dele erfaringer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 11 timer siden, Fionys skrev: Hva ønsker du å høre hos psykiateren? Det var en ny nå, savnet den gamle. Humor og forståelse hos han 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 11 timer siden, Janus30 skrev: Stilnoct skal kun brukes i en kort periode for forbigående søvnproblemer. Det er avhengighetsskapende og ikke ment for daglig bruk. Å. Var rart jeg fikk tilbud om det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Det var en ny nå, savnet den gamle. Humor og forståelse hos han Har ikke du hele veien gitt uttrykk for (her inne) at han var håpløs å snakke med og sjelden hørte på det du hadde å si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Lillemus skrev: Har ikke du hele veien gitt uttrykk for (her inne) at han var håpløs å snakke med og sjelden hørte på det du hadde å si? Jo han hørte på det jeg hadde å si og han er veldig snill og humoristisk, har jeg gitt noe ant inntrykk så beklager jeg det. Men jeg var ikke enig med hans forståelse av ting, og han var ikke enig med min forståelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 5 timer siden, stjernestøv skrev: Jo han hørte på det jeg hadde å si og han er veldig snill og humoristisk, har jeg gitt noe ant inntrykk så beklager jeg det. Men jeg var ikke enig med hans forståelse av ting, og han var ikke enig med min forståelse. Kan godt være at jeg har misforstått litt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 56 minutter siden, Lillemus skrev: Kan godt være at jeg har misforstått litt også. Ok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.