Gå til innhold

Hvor varmt har dere det inne?

emilie321

Anbefalte innlegg

Selv har jeg det mellom 19 og 20 grader inne. Har en venninne som har det kjempe varmt, sikkert 26 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, emilie321 skrev:

Selv har jeg det mellom 19 og 20 grader inne. Har en venninne som har det kjempe varmt, sikkert 26 grader.

Hos meg selv er det vanligvis rundt 20-21 grader, hos kjæresten 22-23, når han fyrer i ovnen kan det bli 26-27 grader og det er alt for varmt! Fatter ikke at noen orker å ha det så varmt inne hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hos meg selv er det vanligvis rundt 20-21 grader, hos kjæresten 22-23, når han fyrer i ovnen kan det bli 26-27 grader og det er alt for varmt! Fatter ikke at noen orker å ha det så varmt inne hele tiden.

Nei, det fatter ikke jeg heller. Det blir så kvelende varmt. En annen ting er strømregningen, den blir jo kjempe høy (for de som bare bruker strøm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen inne varierer mellom 18 og 22 grader. Ideelt sett liker jeg at det er 21 grader bestandig, men det svinger en del. Har gullvvarme som svinger litt langsomt, så typisk tar det litt tid å få opp varmen når temperaturen synker kraftig ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, emilie321 skrev:

mellom 18 til 21.

Er det snø og kaldt ute fyrer jeg i ovenen og da blir det raskt veldig varmt men det kan være deilig på kalde vinterkvelder :-)

Anonymkode: 40584...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Varierende på samme tid i samme stue. Øra flagrer i trekken, og det er sikkert ikke mer enn 17 grader i sofahjørnet. Herregud, jeg må få etterisolert edderkoppkjelleren min. Er sikkert 24 grader ved spisebordet, ved siden av ovnen. Fyrer som bare det. Nå er jeg forresten passe lei av vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Har det varmt og godt. Men er fryktelig lei vinter nå. Gleder meg til varmere temperaturer. Håper våren kommer snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Panelovner står på 20 og så freser jeg i gang peisen og da kan det komme opp i 24-25 til tider. Men da smeller jeg opp vinduet og lufter litt 😂

Anonymkode: a2350...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 22 grader synes jeg er fint. Kjenner ei som bruker å ha 26-27 grader inne. Jeg blir nesten litt uvel av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om de fleste har 20 grader +/- . 

Flere jeg kjenner har det mye varmere og selv blir jeg uvel når det er så varmt inne. Vet ikke om det er sant, men har hørt at det er lettere å bli syk når en har det så varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, emilie321 skrev:

Ser ut som om de fleste har 20 grader +/- . 

Flere jeg kjenner har det mye varmere og selv blir jeg uvel når det er så varmt inne. Vet ikke om det er sant, men har hørt at det er lettere å bli syk når en har det så varmt.

Leste en plass at man burde ha 20 grader og heller kle på seg, det var ikke bra for helsa og ha det for varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...