AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Hvilken dose tar/tok dere? Jeg er på 37 mg, og skulle gjerne hatt litt mer effekt. Jeg spør ikke dirkete om doseringsnivået jeg bør ta, men jeg lurer på om 37 mg er en litt liten dose? Bare lurer på hvilken dose andre står på, og hvilken dose jeg skal foreslå til fastlegen, som ikke har så mye peil på AP. Takk Anonymkode: a1479...77a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken dose tar/tok dere? Jeg er på 37 mg, og skulle gjerne hatt litt mer effekt. Jeg spør ikke dirkete om doseringsnivået jeg bør ta, men jeg lurer på om 37 mg er en litt liten dose? Bare lurer på hvilken dose andre står på, og hvilken dose jeg skal foreslå til fastlegen, som ikke har så mye peil på AP. Takk Anonymkode: a1479...77a Jeg tok 74 mg. Hva slags diagnose har du? Psykiateren sa at det ikke hjalp på min diagnose, men jeg følte det hjalp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg tok 74 mg. Hva slags diagnose har du? Psykiateren sa at det ikke hjalp på min diagnose, men jeg følte det hjalp. Bipolar 1, i depressiv fase med hallusinasjoner og vrangforestillinger. Anonymkode: a1479...77a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bipolar 1, i depressiv fase med hallusinasjoner og vrangforestillinger. Anonymkode: a1479...77a Ok. Etter det jeg forstod hjalp det ikke på hallusinasjoner og vrangforestillinger. Måtte ta cisordinol da eller risperdal. Men det syns jeg var tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Etter det jeg forstod hjalp det ikke på hallusinasjoner og vrangforestillinger. Måtte ta cisordinol da eller risperdal. Men det syns jeg var tull. Min erfaring er at Latuda 37 mg hjelper mot både depresjon, hallusinasjoner og vrangforestillinger. Jeg ønsker bare enda litt mer effekt for å få bort siste rest. Anonymkode: a1479...77a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at Latuda 37 mg hjelper mot både depresjon, hallusinasjoner og vrangforestillinger. Jeg ønsker bare enda litt mer effekt for å få bort siste rest. Anonymkode: a1479...77a Ok. Det hjalp på meg også. "Ja du følte det hjalp" sa han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Det hjalp på meg også. "Ja du følte det hjalp" sa han. Unnskyld, men for en dustete ting å si. Hvis man hører stemmer 70% av en dag og går ned til å kun høre et par ord, feks, så kan man ikke si at det føles som om det hjelper. Huff, leger som tror de vet alt irriterer meg. Anonymkode: a1479...77a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld, men for en dustete ting å si. Hvis man hører stemmer 70% av en dag og går ned til å kun høre et par ord, feks, så kan man ikke si at det føles som om det hjelper. Huff, leger som tror de vet alt irriterer meg. Anonymkode: a1479...77a Ja det irriterte meg og. Det hjalp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.