Gå til innhold

Tråden er stygg og fæl musikk som du liker til tross for at den ikke er pen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kom over en sang med meget ufin tekst når jeg drev undersøkelse av et "undergrunns miljø" relatert til en nyhetssak for en stund siden (virket som et PR stunt fra en "rosablogger" for å liksom få oppmerksomhet  så jeg måtte sjekke og det var faktisk "legit" men meget lite miljø så var mye ståhei for ingenting, men det er offtopic), men likte den fordet om teksten var ufin, men hadde bra melodi og jeg hører aldri på teksten eller bryr meg om den. Men kan ikke legge ut sangen av diverse grunner,, er ikke på youtube for å si det sånn :ph34r: 

Anonymkode: a08b4...5f9

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Kom over en sang med meget ufin tekst når jeg drev undersøkelse av et "undergrunns miljø" relatert til en nyhetssak for en stund siden (virket som et PR stunt fra en "rosablogger" for å liksom få oppmerksomhet  så jeg måtte sjekke og det var faktisk "legit" men meget lite miljø så var mye ståhei for ingenting, men det er offtopic), men likte den fordet om teksten var ufin, men hadde bra melodi og jeg hører aldri på teksten eller bryr meg om den. Men kan ikke legge ut sangen av diverse grunner,, er ikke på youtube for å si det sånn :ph34r: 

Anonymkode: a08b4...5f9

Var det no' nightcore dette da, eller?

Anonymkode: 5fa33...07e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...