AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Har i 4 uker brukt 300 mg Wellbutrin. Angsten min har økt veldig den siste tiden og så leser jeg i FK at Wellbutrin kan gi økt angst. Noen her med lignende erfaringer? Anonymkode: c0eb3...3a3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Wellbutrin er et AD. For angst som kun føler med depressive episoder virker det god. Men for personer som har angst også utenom de depressive episoder kan den øke angsten, og en del må slutte med den av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 18 minutter siden, kupton skrev: Wellbutrin er et AD. For angst som kun føler med depressive episoder virker det god. Men for personer som har angst også utenom de depressive episoder kan den øke angsten, og en del må slutte med den av den grunn. Merkelig at ikke legen har nevnt det når han vet hvordan jeg har det for tiden. Kanskje jeg skal forsøke å gå ned til 150 mg. Anonymkode: c0eb3...3a3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.