AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Sønnen min kjøpte playstion i går. Faren satt opp maskin og registerte en network konto. Men gutten er 9 år og vi oppga riktig fødselsdato. Men nå får han ikke spille spill som er 12 årsgrense på på hans bruker. Alle kompisene spiller dette og det vil han også. Hvordan sletter vi hans bruker og network konto for å registere på nytt( da med falsk fødselsdato?) Anonymkode: dabf1...e6e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min kjøpte playstion i går. Faren satt opp maskin og registerte en network konto. Men gutten er 9 år og vi oppga riktig fødselsdato. Men nå får han ikke spille spill som er 12 årsgrense på på hans bruker. Alle kompisene spiller dette og det vil han også. Hvordan sletter vi hans bruker og network konto for å registere på nytt( da med falsk fødselsdato?) Anonymkode: dabf1...e6e Det er vel en grunn til at det er tolv års grense? Anonymkode: 7ace7...cb6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Jo da. Men jeg går gjennom spillet først og vurderer om han får spille det. Noen bilspill har også 12 årsaldersgrense. Han får ikke spille GTA eller skytespill nei. Anonymkode: dabf1...e6e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gråstein Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo da. Men jeg går gjennom spillet først og vurderer om han får spille det. Noen bilspill har også 12 årsaldersgrense. Han får ikke spille GTA eller skytespill nei. Anonymkode: dabf1...e6e https://www.wikihow.com/Delete-a-User-on-PS4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.