Gå til innhold

Gikk Sylvi Listhaug for langt med dette innlegget på Facebook?


AnonymBruker

Gikk Sylvi Listhaug for langt med dette innlegget på Facebook?  

16 stemmer

  1. 1. Gikk Sylvi Listhaug for langt med dette innlegget på Facebook?

    • NEI
      7
    • JA
      6
    • VET IKKE
      3


Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg er helt på linje med Listhaug. Men skjønner det er  taktisk for venstresiden å kvitte seg med henne. Hun er en stemmesanker av rang. 

 

Dette dreier seg ikke om sorg dette dreier seg om maktspill. Utsagnet til Listhaug hadde ikke noe med Utøya å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Listhaug gikk definitivt for langt.

 

Men reaksjonene er likevel overdrevne og gjør henne dessverre til en martyr. Enden på visa blir at hun kommer styrket ut av dette, selv om det kan ta noe tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Listhaug gikk for langt, men Støre går enda lenger. Hun har unnskyldt seg en rekke ganger og forklart at dette ikke hadde noe med Utøya å gjøre. Støre oppfører seg som et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare sykere og sykere, og det minner mer og mer om amerikansk politikk. Folk står på hver sin fløy og skriker til hverandre. Var sosiale medier egentlig en så god idé?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
18 minutter siden, gråstein skrev:

Dette blir bare sykere og sykere, og det minner mer og mer om amerikansk politikk. Folk står på hver sin fløy og skriker til hverandre. Var sosiale medier egentlig en så god idé?

 

Ja, dette leste jeg i dag, men jeg tror man skal ta inn over seg at støtte til Listhaug kommer fra alle hold nå. Ikke bare fra de som holder til på slike sider. 

Dette er et svar på den mobbinga og hatet som Støre og co oppfordrer til. Det reagerer folk på, på samme måte som de også reagerte etter Utøya. Nå er det Sylvi Listhaug som er omgitt av et blomsterhav. Det bør være en tankevekker for mange.

Sier du unnskyld og legger deg paddeflat, så bør det godtas. Ikke dra det videre.

Hva er det Støre og co lærer den yngre generasjonen med dette ? Det er bekymringsfullt det som skjer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar det helt av, Vigrid hilser også. Skal man le eller gråte?

Mulig noen har hacket hjemmesiden til Vigrid. Hvem vet.

29249625_10160065399955591_8400818445993

Endret av gråstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlighet får ett sammensurium..... Listhaug må nok gå, da feil folk støtter henne. Mange ikke-rasister som meg selv støtter henne også, men det er nok vennene med solkorset som får henne sparket.

Anonymkode: fe846...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

På en" salamonisk måte "tror jeg at jeg kanske skjønner litt av begge sider fordi enkelte mennesker er så farlige at man bare knapt kan ane. Jeg mener alle på Stortinget er jo der for å " legge til rette mot terror" . Kanskje dette med bruk av media at vi alle har en vei å gå der. Mye krangel gjør oss også veldig sårbare. Hele verden bivåner jo dette og tenker at nå er Norge blitt som enkelte andre land hvor de fyker i tottene på hverandre når de folkevalgte er på jobben. Men ønsker egentlig noen å overta makten. Har noen egentlig ork til en så svær oppgave. Enkelte mener at skal regjeringen redde ansikt må de forta omskiftinger.Enkelte synes jo også at skal de gå i nåde må de gå nå. Ingen behøver vel noe påskekrim nå lenger.??

Håper påskemorgen slukker sorgen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Som dere sikkert forstår jeg føler meg helt fjetret uten at jeg er noen politisk særlig interessert person. Håper bare at dette ender godt for oss alle og krysser fingrene for det.( men for alle de som skrive kan må det jo være mye å ta tak i i det politiske spillet nå for tida om man legger til og trekker fra litt kanskje)😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som er trist nå er at det ikke er noen balansert debatt om innvandring. Hvor er den « gyldne middelvei». At man skal ha respekt for andre menneskers nød , kultur og livssyn. Men samtidig sørge for sunn integrering og vern om det positive i det norske samfunnet. At man kan tørre å snakke høyt om de negative konsekvensene innvandringen har uten å bli stemplet som et dårlig menneske. At innvandringsproblematikken er for alvorlig til å brukes i et politisk maktspill. Nå blir det enten noen som høster sympati for å ha bli krenket eller andre som blir fremstillt som « troll» for å krenke. Listhaug sitt dumme facebookinnslag hadde nok gått forbi i stillhet uten å gjøre noe særlig  inntrykk. Men når AP og andre velger å lage så mye oppstyr rundt det har de oppnådd å skape mye unødvendig uro og «vekket opp» mer ekstreme grupper. 

Anonymkode: 4342b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må sette seg inn i hva dette egentlig dreier seg om før de hyler om Utøya. Dette handler ikke om Utøya i det hele tatt, det er Støre som har klart det mesterstykke å koble dette opp mot hverandre. 

Dette handler om å ta i fra fremmedkrigere det norske statsborgerskapet og det for kun de som har to, altså at de har ett fra ett annet land og ett norsk statsborgerskap. Hva som er så galt med å ta i fra de det norske er jo helt ubegripelig. De skal heller få lov til å tusle rundt i Norge og i verste fall planlegge terror eller å rekruttere flere. Det er tydeligvis viktigere enn å få dem raskt ut av landet. Forstå det den som kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Beleilig at dette skulle komme nå. På mandag skal Stortinget behandle ACER. En av de aller viktigste sakene for Norge de siste 25 åra skal avgjøres og media fortier. Utrolig!

Anonymkode: cf5b1...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mrxx skrev:

Folk må sette seg inn i hva dette egentlig dreier seg om før de hyler om Utøya. Dette handler ikke om Utøya i det hele tatt, det er Støre som har klart det mesterstykke å koble dette opp mot hverandre. 

Dette handler om å ta i fra fremmedkrigere det norske statsborgerskapet og det for kun de som har to, altså at de har ett fra ett annet land og ett norsk statsborgerskap. Hva som er så galt med å ta i fra de det norske er jo helt ubegripelig. De skal heller få lov til å tusle rundt i Norge og i verste fall planlegge terror eller å rekruttere flere. Det er tydeligvis viktigere enn å få dem raskt ut av landet. Forstå det den som kan. 

Dette handler vel ikke om Listhaugs syn på statsborgerskap, men snarer om hennes påstand om at Ap støtter terrorisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Xtra skrev:

Dette handler vel ikke om Listhaugs syn på statsborgerskap, men snarer om hennes påstand om at Ap støtter terrorisme.

Listhaug vet vel også at AP ikke støtter terrorisme. Ingen norsk politiker støtter terrorisme ? Uttalelsen er « satt på spissen» for å poengtere at resultstet av for snill innvandrerpolitikk kan gi mer grobunn for terrorisme. Men likevel benytter man anledningen til å missforstå dette med vilje og dra det så langt man kan. 

Anonymkode: 4342b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mrxx skrev:

Hva som er så galt med å ta i fra de det norske er jo helt ubegripelig.

Det kan fortsatt gjøres.  Poenget er at saken må innom rettsvesenet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, Xtra skrev:

Dette handler vel ikke om Listhaugs syn på statsborgerskap, men snarer om hennes påstand om at Ap støtter terrorisme.

Har hun virkelig påstått at AP støtter terrorisme? Har du noen link til det? 

Det er en viktig forskjell på å støtte terrorisme, og å støtte at selv terrorister har rettigheter. De fleste vil støtte at selv kriminelle har visse rettigheter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, laban said:

Det kan fortsatt gjøres.  Poenget er at saken må innom rettsvesenet først.

Jeg har endel med rettssystemet å gjøre og vet veldig godt hvor lang tid det tar. Det betyr at terroristene kan gå rundt i vårt land og rundt ditt og mitt hushjørne i ganske lang tid før det blir tatt affære, jeg skjønner ikke at noen synes det er så ok. Folk må i det minste skjønne hvilke konsekvenser det har å kjøre dette i gjennom rettsvesenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Xtra said:

Dette handler vel ikke om Listhaugs syn på statsborgerskap, men snarer om hennes påstand om at Ap støtter terrorisme.

Hun uttrykte seg ikke så veldig bra hun heller. Men det hun antagelig henviser til er at det vil ta lang tid å få en sånn dom gjennom rettsystemet, i mellomtiden, så vil terroristene gå rundt i våre gater og spre hat og rekruttere de som er mottagelig til dette og i verste fall både planlegge og gjennomføre terror på norsk jord. Ser du det i dette lyset, så er de faktisk mer opptatt av terroristene enn sikkerheten vår og jeg antar at det er det hun tenker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...