stjernestøv Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Kan man få det på resept i Norge? Mane i amerika skryter sånn av det, hjelper mot så mange plager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 23 minutter siden, stjernestøv skrev: Kan man få det på resept i Norge? Mane i amerika skryter sånn av det, hjelper mot så mange plager. Nei, du kan ikke få det på resept i Norge. Dette er en olje som kan omsettes fritt i de fleste land (f.eks. England, Danmark og Sverige) innenfor EU, men den er forbudt å selge i eller importere til Norge på grunn av at den inneholder THC. Anonymkode: b36f2...a38 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, du kan ikke få det på resept i Norge. Dette er en olje som kan omsettes fritt i de fleste land (f.eks. England, Danmark og Sverige) innenfor EU, men den er forbudt å selge i eller importere til Norge på grunn av at den inneholder THC. Anonymkode: b36f2...a38 Å det var synd....Typisk Norge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 18 timer siden, stjernestøv skrev: Å det var synd....Typisk Norge! Det er sikkert skadelig da. Anonymkode: b36f2...a38 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert skadelig da. Anonymkode: b36f2...a38 Nei, tror ikke det er skadelig. Det skal visst hjelpe for mye. Det er ikke mer skadelig enn medikamentene vi får utskrevet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Nei, tror ikke det er skadelig. Det skal visst hjelpe for mye. Det er ikke mer skadelig enn medikamentene vi får utskrevet. Medikamenter som utskrives blir nettopp utskrevet av lege - med andre ord er det en viss kontroll med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 THC og schizofreni er en dårlig kombo. Anonymkode: 3d037...0d5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 2 minutter siden, Xtra skrev: Medikamenter som utskrives blir nettopp utskrevet av lege - med andre ord er det en viss kontroll med det. Legene har ikke mye kontroll på hva de skriver ut, og de driter i bivirkninger. Folk må leve med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: THC og schizofreni er en dårlig kombo. Anonymkode: 3d037...0d5 Skal prøve det når jeg er i Sverige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Skal prøve det når jeg er i Sverige. Det er opp til lege å bestemme hva du skal prøve av medikamenter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 6 minutter siden, Janus30 skrev: Det er opp til lege å bestemme hva du skal prøve av medikamenter. Men de selger vel cannabis olje i Sverige? Da kan jeg jo prøve? Eller må man ha resept der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Skal prøve det når jeg er i Sverige. Hva er poenget med å prøve noe som ikke er lovlig i Norge hvis du da ikke har tenkt å flytte ut av landet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Men de selger vel cannabis olje i Sverige? Da kan jeg jo prøve? Eller må man ha resept der? På resept. https://vof.no/cannabisolje-danmark-30-ar-sverige/ Anonymkode: b36f2...a38 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 2 minutter siden, Fionys skrev: Hva er poenget med å prøve noe som ikke er lovlig i Norge hvis du da ikke har tenkt å flytte ut av landet? Bare tenkte å prøve det når jeg var på ferie der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På resept. https://vof.no/cannabisolje-danmark-30-ar-sverige/ Anonymkode: b36f2...a38 Oh, shit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Voldsomt så mye fjas du skal prøve nå da Cannabis og psykose er en heller dårlig kombinasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 15 minutter siden, issomethingwrong skrev: Voldsomt så mye fjas du skal prøve nå da Cannabis og psykose er en heller dårlig kombinasjon. Hadde bare vært så herlig å prøve det, dempe angst Sykepleieren spurte nå om jeg ville ha stilnoct i dag, men her inne var det jo så mye skremselspropaganda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 41 minutter siden, stjernestøv skrev: Hadde bare vært så herlig å prøve det, dempe angst Sykepleieren spurte nå om jeg ville ha stilnoct i dag, men her inne var det jo så mye skremselspropaganda. Skremmende utvikling du har.. det er som når en ting ikke virker lenger så må en ha noe sterkere.. Anonymkode: 08dcc...382 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skremmende utvikling du har.. det er som når en ting ikke virker lenger så må en ha noe sterkere.. Anonymkode: 08dcc...382 Syns ikke jeg har noen skremmende utvikling jeg, når jeg sa til psykiateren jeg tok 5 til 10 mg vival sa han "Det er ikke mye". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Syns ikke jeg har noen skremmende utvikling jeg, når jeg sa til psykiateren jeg tok 5 til 10 mg vival sa han "Det er ikke mye". Skummelt at du faktisk tenker på narkotika.. Anonymkode: 08dcc...382 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.