AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Hei. Jeg er 33 år gammel dame, har gått til flere gynekologer og leger, fått kurer for diverse "vanlige diagnoser", uten at dette blir noe bedre. De forstår ikke hva jeg mener, og gir meg forskjellige forklaringer for hva dette kan være. Symptomer: -hvite prikker som er myke, men av og til harde korn som ligger under "hetten" rundt klitoris. -det er ubehagelig, men varierer hvor vondt og hvor mye. -utflod err veldig tykk, hvit, slimete, til tider kremete. -varierer fra dag til dag -innimellom klør det, men for det meste verker det og stikker. Jeg har fått behandling for vanlig (for mye) utflod, sopp, urinveisinnfeksjon. (har herpes, så har også tatt behandling for dette) Jeg har gått til lege, gynekolog, urolog. Alle kommer til samme konklusjon: Det er ikke noe å bry seg om. La det gå litt tid. Jeg har hatt dette i flere år, unngått medisiner i perioder (vet det kan gjøre ting verre), og fikk til slutt beskjed fra gynekolog at det var stress relatert. smertene jeg forklarte var det hun da hang seg opp i. Noe som er det som bryr meg minst. Det kan ha hatt noe med noe av smertene, for jeg merker jeg til tider strammer musklene og at det kan hjelpe litt å slappe av og ha fokus på akkurat det. Men de smertene føler jeg ikke har noe med de som jeg føler er mer relatert til når det er på det verster med prikker osv. Jeg har lest litt på nettet, og ser det er enkelte sykdommer som kan ha symptomer som kan minne om dette, som gonoré. At det er tykk slimete utflod, smerter, og infeksjon i urinrøret. Kan det være det jeg har? Eller er det noe annet jeg burde få testet? Anonymkode: af541...3c0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Det er umulig for meg å komme med forslag til diagnose uten undersøkelse av deg. Gonore er så uvanlig at du ikke behøver å tenke på det, men er du til lege kan du jo be om å få tatt en prøve for å utelukke det. Infeksjon i urinrøret gir hyppig vannlatningstrang med svie, ikke utflod fra urinrøret (det skjer hos menn). Hvis du er grundig undersøkt av flere leger uten at det er funnet noe unormalt, så bør du slå deg til ro med det. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.