Gå til innhold

Ingenting gjør meg lykkelig lenger


Sizz-

Anbefalte innlegg

Har enkelt og greit vanskelig for å finne gleder i hverdagen. Jeg har både kjæreste og et barn men føler bare på å ikke ønske å stå opp om morgenen lengre, selv om jeg at jeg må. Er slapp, trøtt. Hele tiden. Orker ingenting. Hobbyene jeg hadde greier jeg ikke konsentrer meg om. Orker ikke møte venner eller familie, blir for mye styr, også må jeg da late som alt er bra og det er så slitsomt.

Jeg har problemer med å snakke ut om ting. Den eneste som vet mine innerste følelser er kjæresten. Jeg greier ikke søke hjelp når jeg trenger det. Greier ikke snakke med folk jeg ikke kjenner om plagene mine. 

Føler alt går galt. Jeg har flere problemer på privaten, og på jobb, store problemer, som jeg ikke greier å løse. Grunn til det er at jeg ikke har energi til noe, samt ikke livslyst nok til å bry meg nok til å fikse det. Slik at ting skurer og går og da blir enda verre. Keg mistrives så mye på jobb at jeg gruer meg hver dag. Hater oppførselen til sjefen min og jeg får vondt i magen hver gang jeg hører navnet hans eller jeg ser han. Unngår han alt jeg kan fordi han er så ufyselig. 

Problemer henger over meg som en mørk svart sky, og folk merker jo sikkert at jeg er fjern. Men jeg tenker så mye på dette og det ødelegger hele hverdagen min. Jeg greier ikke slappe av overhodet. Tenker på alle problemene mine hele tiden. Har ikke matlyst eller noen ting. Ingentkng gir mening lenger. Alt jeg gjør er for noen andre eller fordi jeg er nødt. Jeg gjør lite for min egen lykke lenger, da det ikke er noe som gjør meg lykkelig lengre. Ønsker rett og lett ikke være her noen ganger. Jeg har vært inne på selvmordstanker men jeg tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det for jeg ønsker ikke å straffe dem jeg er glad i for mine problemer. Det er ikke deres feil at jeg har det vanskelig. 

Hvordan løser man problemer når man ikke greier å snakke om det til andre? Jeg greier ikke se folk i øynene og fortelle om problemene mine. Greier ikke snakke på telefonen heller. Telefonskrekk har jeg også så det er jo uaktuelt.. vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er deprimert, og skal du komme ut av dette, må du snakke med fastlegen din om det. En annen mulighet er å finne en annen jobb, men det er kanskje ikke så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med kupton, du beskriver de mest typiske symptomene på en depresjon. Ta kontakt med fastlegen og få hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, FGT skrev:

Skulle gjerne hatt en samtale med deg .

 

Skulle gjerne tatt imot men jeg sliter sånn med å snakke med andre mennesker. Det lukker seg helt for meg om jeg skal prøve. Greier ikke snakke med mine nærmeste om alvorlige ting en gang. Det er kun kjæresten jeg greier å prate med om sånne ting. 

 

2 timer siden, Kayia skrev:

Enig med kupton, du beskriver de mest typiske symptomene på en depresjon. Ta kontakt med fastlegen og få hjelp. 

Skal tenke på det. Men tror ikke jeg vi greie å gjennomføre det. Å bestille time og brette ut sjela mi sånn:-/  selv om det sikkert føles som en lettelse etterpå men. Jeg kjenner meg selv alt for godt og vet at jeg aldri kommer til å greie å gjennomføre det:/ 

 

Ts 

Anonymkode: fab87...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan kjæresten din hjelpe deg til å ta kontakt og evt.være med deg til legen og snakke litt for deg?

Anonymkode: 85703...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...