Gå til innhold

Sprekker samt hvite prikker i kjønnsåpning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg gikk på Aldara krem for å behandle celleforandring. Jeg hadde samleie 1 mnd etter endt behandling, men det gjorde veldig vondt, og jeg fikk en ganske stor sprekk. Det har gått 7 dager etter dette og jeg har fortsatt sprekker/sår, og når jeg bare river litt så danner det sprekker. Jeg har også mange små hvite prikker som ikke er så synlige. Har lest dette kan være talgkjertler som kommer lettere fram når man er ømfintlig/sår. Jeg skal inn på kontroll til sykehus om 1 mnd, men jeg blir veldig bekymret når det er slik nå. Er det noe jeg kan gjøre for å forebygge, og hvorfor er det slik? Er det aldara kremen (for den er jo veldig hard mot huden) som har gjort meg slik, og vil det noen gang leges? Er det noe jeg burde smøre på, f.eks jordnøttolje eller sinksalve? 
Blir veldig takknemlig for svar!

Anonymkode: a5218...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Hvor hadde du celleforandringer? Hilsen Mette

Rett nedenfor inngangen til skjeden, det lille "søkket".

Anonymkode: a5218...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg er litt usikker på det med celleforandringer i 'mellomkjøttet', så jeg vil helst ikke uttale meg om forholdene, men vask med babyolje kan i all fall ikke skade. Så får legen vurdere deg. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...