AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/loenn-og-arbeidsmiljoe/nho-topp-krever-at-du-gaar-ned-i-loenn/a/23929798/ Vi har Europas høyeste lønninger. Leder Stein Lier-Hansen i Norsk Industri sier fjorårets oppgjør, hvor de fleste tapte reallønn, derfor bør gjentas i år. Men det er helt greit at bedriftsledere og andre topper grafser til seg solide tillegg? Jeg bare spør. Anonymkode: 79cea...9ef 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Man merker tydelig av hva man leser i nyhetene og media i riktignok mye sporadisk lesning da jeg prøver å jobbe og gjøre litt hver dag selv om jeg plages mye med sykdommen min nå, at det er gigantene som nå er på banen i verden virker det som. Forhåpentlig kommer hele verden igjen inn i smulere farvann og detblir mer trygghet og stabilitet og fred og frihet i verden engang. Regler for lønnsdannelsen og hovedtariffavtale og alt rammeverk har bakgrunn i noe. Det er ikke tatt av løse luften.😊 Kanskje har vi alle fortjent ei god lønn.😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Alle vil vi stadig ha mer og for noen gjelder det leve eller ikke leve som kanskje ikke får sine medisiner.Mer lønn og pensjon og helse og miljøvern og frihet og sosial utjevning osv. Enkelte mener at dette er mer og mer en umulighet for storsamfunnet og føler de må sette beskrankninger som ikke føles riktig for andre igjen. Jeg tror mange av oss føler oss ganske " overkjørt" av alt vi ikke forstår.😊 Alle har ikke like mye å forsvare seg med er også noe å tenke på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Men at alt har med penger å gjøre til syvende og sist ja det er jeg i dag i ingen tvil om.😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.