AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 Skrevet 16. mars 2018 Er i gran canaria slo leggen i dag når jeg badet gjør veldig vondt og er blå rundt området jeg slo meg på, hvordan vet jeg om jeg har brukket/forstuet leggen?? Anonymkode: 1891f...947 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 Skrevet 16. mars 2018 Hvis du har hatt et leggbrudd, brudd på leggbenet eller skinnebenet (fibula eller tibia), ville du ikke klart å gå. Med mindre en er ekstremt benskjør, brekker en ikke leggen av å slå seg på badet. Anonymkode: 0beb6...c2b 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2018 Skrevet 16. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i gran canaria slo leggen i dag når jeg badet gjør veldig vondt og er blå rundt området jeg slo meg på, hvordan vet jeg om jeg har brukket/forstuet leggen?? Anonymkode: 1891f...947 Jeg tror heller ikke du har brukket leggen. Klarer du å stå og gå da? Man forstuer vel bare ledd, ikke midt på en legg. Men det er klart det kan være kjempevondt å slå på seg kul og blåflekk på leggen altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.