Gå til innhold

Velger et liv alene inntil videre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har egentlig ikke valgt det sånn. Men på grunnlag av veldig mange vonde og dårlige erfaringer med det motsatte kjønn så har jeg valgt å være alene. Jeg har på en måte gitt opp. Men vet at med tiden så kan det være at lysten kommer tilbake. 

Jeg har kommet til det steg at jeg kjenner på meg at jeg kan elske mange mennesker. Ja jeg elsker mange uten at det er noe forhold i bildet. 

Men hvordan ser dere på meg fra utsiden? Negativt med denne holdningen? 

Anonymkode: 03a07...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke noe negativt med denne holdningen, synes jeg. Tvert om er det å senke skuldrene og ikke stresse med noe. Kanskje finner du tilogmed Den Rette med tiden fordi du ikke stresser med det  :) 

Anonymkode: 42f6f...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe negativt med denne holdningen, synes jeg. Tvert om er det å senke skuldrene og ikke stresse med noe. Kanskje finner du tilogmed Den Rette med tiden fordi du ikke stresser med det  :) 

Anonymkode: 42f6f...d22

Bedre dette. Den andre holdningen ødela kvaliteten på livet mitt. Jeg har det bedre med denne holdningen :) . 

Anonymkode: 03a07...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig ikke valgt det sånn. Men på grunnlag av veldig mange vonde og dårlige erfaringer med det motsatte kjønn så har jeg valgt å være alene. Jeg har på en måte gitt opp. Men vet at med tiden så kan det være at lysten kommer tilbake. 

Jeg har kommet til det steg at jeg kjenner på meg at jeg kan elske mange mennesker. Ja jeg elsker mange uten at det er noe forhold i bildet. 

Men hvordan ser dere på meg fra utsiden? Negativt med denne holdningen? 

Anonymkode: 03a07...ae1

Finnes ikke noe negativt synes jeg. Mye mer negativ når man desperat leter etter en partner fordi man er redd for å være alene. Jeg tror ikke man kan bli lykkelig i et forhold før man har funnet seg selv og trives med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
18 timer siden, Lillemus skrev:

Finnes ikke noe negativt synes jeg. Mye mer negativ når man desperat leter etter en partner fordi man er redd for å være alene. Jeg tror ikke man kan bli lykkelig i et forhold før man har funnet seg selv og trives med seg selv.

Det er så sant! Velidg enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...