Gå til innhold

spotify.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har gått tur jeg, gikk på en butikk og kjøpte batteri til vekten. Vekten er helt koko,viser forskjellig tall for hver gang. Må ha ny vekt, det må jo være korrekt hver mandag. 

Du er superflink :) !!!.  Dyktige deg. Jeg har en slik vekt jeg også. Viser ulike tall hele tiden ;) . Jeg velger å tro at jeg veier det minste tallet den viser :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Du er superflink :) !!!.  Dyktige deg. Jeg har en slik vekt jeg også. Viser ulike tall hele tiden ;) . Jeg velger å tro at jeg veier det minste tallet den viser :D 

Takk :) Her var det ned og opp flere gram, så jeg tok tallet midt i mellom. Uff håper det er rett og ikke det høyeste tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Stå på @stjernestøv. Jeg trente bare to ganger i uken som var. Og kun en gang uken før den. Men herlig følelse allikevel :D 

Du er flink som trener :) Stå på videre du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk :) Her var det ned og opp flere gram, så jeg tok tallet midt i mellom. Uff håper det er rett og ikke det høyeste tallet. 

Er sikkert noe i veien med vekten hos deg også :) . Vi må bare stå på!. Jeg synes at det innimellom er ganske tungt å komme seg ut å trene. Men jeg presser meg selv til det og forteller meg selv hvor dyktig jeg er etterpå. 

Problemet mitt er at jeg er påmeldt i et løp, og har ikke engang ork til å løpe så langt :D .Huff. Men får ta det som det kommer. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du er flink som trener :) Stå på videre du også!!

Takk i lige måde, stjernestøv. Vi må stå på. Finn mye bra musikk i ørene. Jeg elsker 80 talls og 90 talls låter for tiden merker jeg :D . Var på en reise forleden, og trodde ikke at jeg skulle treffe på så mange løpere på den plassen. Jo traff på kjempemange som trente. Og midt i en gigantisk storby. Utrolig :D . Og fikk mye tips om musikk av musikken de spillte i det landet. Aerosmith gikk igjen!!!! Så nå forbinder jeg Aersmith med turen. Og drømmer meg bort. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
20 minutter siden, Mina1 skrev:

Er sikkert noe i veien med vekten hos deg også :) . Vi må bare stå på!. Jeg synes at det innimellom er ganske tungt å komme seg ut å trene. Men jeg presser meg selv til det og forteller meg selv hvor dyktig jeg er etterpå. 

Problemet mitt er at jeg er påmeldt i et løp, og har ikke engang ork til å løpe så langt :D .Huff. Men får ta det som det kommer. ;) 

Du er flink :) Ja må nok ha ny vekt. 

Å skal du være med på et løp, det er jo tøft da! Håper det går bra :) Ble litt stiv bare av å gå litt i dag, ikke vant til det hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
20 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk i lige måde, stjernestøv. Vi må stå på. Finn mye bra musikk i ørene. Jeg elsker 80 talls og 90 talls låter for tiden merker jeg :D . Var på en reise forleden, og trodde ikke at jeg skulle treffe på så mange løpere på den plassen. Jo traff på kjempemange som trente. Og midt i en gigantisk storby. Utrolig :D . Og fikk mye tips om musikk av musikken de spillte i det landet. Aerosmith gikk igjen!!!! Så nå forbinder jeg Aersmith med turen. Og drømmer meg bort. 

 

De er flinke de :) Må få mer musikk på lista mi jeg og etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du er flink :) Ja må nok ha ny vekt. 

Å skal du være med på et løp, det er jo tøft da! Håper det går bra :) Ble litt stiv bare av å gå litt i dag, ikke vant til det hehe :D 

Det er ikke 100 prosent sikkert at jeg blir med. Men skal forsøke å se om jeg klarer det. Er bra nok å gå turer stjernestøv. :) Du er flink du også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er ikke 100 prosent sikkert at jeg blir med. Men skal forsøke å se om jeg klarer det. Er bra nok å gå turer stjernestøv. :) Du er flink du også :) 

Takk :) Ok, du får ta det som det kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...