Gå til innhold

Kjæreste som blir passiv, lei seg eller sint av mindre ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Er en gutt i midten av tjueåra som har en jevngammel kjæreste. Kjæresten min har i mine øyne relativt store humørsvingninger, og mindre triggere kan få hun fra å være blid og glad til lei seg og sur på et øyeblikk. Føler at nesten alt jeg gjør blir feil, og er derfor veldig varsom når jeg er med hun. Siste halve året har det vært mange episoder, noen større og andre mindre som har resultert i krangling og/eller at hun blir lei seg. Merker at jeg endrer meg når jeg er med hun og prøver mitt beste for å få forholdet til å fungere, men klarer på en eller annen måte alltid å si noe feil eller gjøre noe feil. Når vi har det fint så er det kjempebra, og hun kan være verdens nydeligste person, er vel derfor jeg prøver å få det til å fungere, men blir sliten av å holde på sånn her. 

Eksempel :Skulle på hyttetur nå forrige helg med hun og noen venner, og hun spurte om jeg hadde noen rene håndklær - ja masse sa jeg. Det hadde jeg, men de var ikke "pene nok" til å ta med på hyttetur i følge henne. Når jeg sa det var samme for meg og ikke kunne skjønne problemet, ødela dette resten av kvelden vår, og endte i tårer atter en gang fra hennes side. 

Er det noe vi kan gjøre? Vet de fleste kommer til å si at dette er et dødt forhold men føler ikke for å gi opp enda. 

Anonymkode: 7993a...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Mulig hun sliter med hormon ubalanse i kroppen. Det du beskriver kan minne om at hun sliter veldig hormonelt og da blir man sykt følsom...jeg har PMDD, og det varer i 2 uker rett etter eggløsning og helt til menstruasjon kommer. Deretter har jeg menstruasjon i 4-6 dager hvor jeg blør dødsmye, så da kan du tenke deg hva typen min går gjennom...

Har du prøvd å sette deg ned og snakke med henne? Si du ikke vil henne noe galt, men hvorfor er hun slik? Kom med tips om hva det er kanskje hun sliter med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...