Gå til innhold

Edronax for adhd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan vel like gjerne bruke Strattera i stedet, som virker likt og som har ADHD som godkjent indikasjon, hvis du ikke kan bruke sentralstimulerende? 

Som et tredje alternativ viser noen studier effekt av klonidin mot ADHD. Den har ADHD som godkjent indikasjon i USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, issomethingwrong skrev:

Du kan vel like gjerne bruke Strattera i stedet, som virker likt og som har ADHD som godkjent indikasjo9is du ikke kan bruke sentralstimulerende? 

Som et tredje alternativ viser noen studier effekt av klonidin mot ADHD. Den har ADHD som godkjent indikasjon i USA. 

Ok. Sliter med _mye_ angst og derfor redd for å bruke den. Kan ikke bruke ssri. Vet ikke om jeg har adhd. Så vet ikke hva jeg ska gjøre😔

Anonymkode: f2d88...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Sliter med _mye_ angst og derfor redd for å bruke den. Kan ikke bruke ssri. Vet ikke om jeg har adhd. Så vet ikke hva jeg ska gjøre😔

Først må du få en diagnose. Deretter behandling.

Hvis du sliter mye med angst høres kanskje ikke Edronax ut som det beste alternativet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Først må du få en diagnose. Deretter behandling.

Hvis du sliter mye med angst høres kanskje ikke Edronax ut som det beste alternativet?

Nei det tror ikke jeg heller. Har tenkt i hele dag og bestemt meg for å ikke begynne på den. Får ringe behandler på mandag og høre hva hun sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tror ikke jeg heller. Har tenkt i hele dag og bestemt meg for å ikke begynne på den. Får ringe behandler på mandag og høre hva hun sier. 

Det var ikke det jeg sa. Men du må få en diagnose, du kan ikke gjette deg fram til at du har ADHD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
47 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det var ikke det jeg sa. Men du må få en diagnose, du kan ikke gjette deg fram til at du har ADHD..

Psykiateren sa det ville være interessant å prøve den på meg, skal snart ta en utredning. Får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykiateren sa det ville være interessant å prøve den på meg, skal snart ta en utredning. Får se. 

Hvis du har ADHD kan det hjelpe. Men det er jo rart at du får behandling før du har blitt utredet. Det er uansett ikke farlig å prøve. Blir du veldig engstelig kan du jo bare slutte igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, issomethingwrong skrev:

Hvis du har ADHD kan det hjelpe. Men det er jo rart at du får behandling før du har blitt utredet. Det er uansett ikke farlig å prøve. Blir du veldig engstelig kan du jo bare slutte igjen. 

Ja det er sant. Vet jo ikke før en har prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, kupton skrev:

Støtter ISW i hans tanker om Strattera.

Ok. Da prøver jeg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...