Gondor Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 I forbindelse med skifte av fastlege hentet jeg i dag journalen min på mitt gamle legekontor. Jeg satt meg ned og leste og det var intet annet enn uhyggelig lesning. Jeg var så syk og hadde store problemer i privatlivet og på jobb. Jeg var suicidal og tenkte at barna ville få det bedre i fosterhjem enn hjemme hos meg. Livet var et eneste stort ork. Så langt jeg har kommet siden da! Livet mitt er det reneste paradis sammenlignet med hvordan det var for ti år siden. Jeg er svært takknemlig for at utviklingen har gått i riktig retning. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Dette var hyggelig lesning 😀 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 44 minutter siden, Gondor skrev: I forbindelse med skifte av fastlege hentet jeg i dag journalen min på mitt gamle legekontor. Jeg satt meg ned og leste og det var intet annet enn uhyggelig lesning. Jeg var så syk og hadde store problemer i privatlivet og på jobb. Jeg var suicidal og tenkte at barna ville få det bedre i fosterhjem enn hjemme hos meg. Livet var et eneste stort ork. Så langt jeg har kommet siden da! Livet mitt er det reneste paradis sammenlignet med hvordan det var for ti år siden. Jeg er svært takknemlig for at utviklingen har gått i riktig retning. Flott Gondor. Hva er årsakene til denne endringen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soletti Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Så bra, der fikk du ett perspektiv på livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 17 timer siden, XbellaX skrev: Flott Gondor. Hva er årsakene til denne endringen? Medisiner først og fremst. Men jeg har også jobbet med meg selv, tok grep om økonomien for noen år siden og setter pris på de små ting. Jeg vil nok aldri helt bli symptomfri, men det får jeg bare akseptere. I lange perioder er jeg jo frisk som en fisk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 På 24.3.2018 den 15.44, Gondor skrev: Medisiner først og fremst. Men jeg har også jobbet med meg selv, tok grep om økonomien for noen år siden og setter pris på de små ting. Jeg vil nok aldri helt bli symptomfri, men det får jeg bare akseptere. I lange perioder er jeg jo frisk som en fisk! Og når du nå i tillegg har børstet støvet av den fornuften jeg vet du har så er du like oppegående som resten av oss :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.