Gå til innhold

HEI spørsmål om "systemhellvette"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

HEI!!

IDAG FIKK JEG ET JÆVLIG BREV MED USHENDT AVSENDER.....DET STOD.

1 DU MÅ HENTE "EN SENDING" PÅ ...POSTEN ( STEDET JEG  HATER MEST I HELE JÆVLA VERDEN)

2 DU MÅ HA MED 9 TYPER LEGITIMASJON

3 " REKOMMANDER-T SENDING"

4 MITT SPØRSMÅL?

HVA FOR HELLLLLLLVETTE KAN DETTE BETY?

MIN ENESTE USKYLDIGE TING JEG KOMMER PÅ OG UFARLIG ER EN VANLIG ETTERSENDING AV FEILADRESSERT POST.

ELLERS MÅ JEG SI JEG BLIR MAD MISTENKSOM OG FØLER JEG VRIES ISTYKKER INNVENDIG AV Å TENKE PÅ HELLLLVETTE SHATTANA "HIMSELF" DVS DE SATANS "MUYNDIGHEDENE"......

Anonymkode: eebbb...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rekommandert brev betyr bare at avsender vil vite sikkert at du har fått brevet og at det er du som får det, ikke naboen som roter i postkassen din. Hvis du er så mistenksom som du virker, forstår du sikkert poenget med å forsikre seg om det ;)

Hva det kan inneholde er vanskelig å gjette uten å vite mer om livssituasjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er verdipost. Det betyr bare at avsender betrakter innholdet som for verdifullt til å komme bort i den ordinære postgangen eller alle de andre brevene som flyr gjennom systemet hver dag. Avsender har også da en kvittering på at innholdet som kanskje er et brev er sendt. I mange år tror jeg denne tjenesten har vært på vei ut fordi ingen har bruk for dette  da det koster så mye for systemet og avsender og mottager som må gå i en postfilial som kanskje knapt nok finnes i nærheten av der alle  bor. Hvis man ikke forstår innholdet av et brev man får har man krav på hjelp eller kanskje tolk. Man ringer bare avsender. I våre dager blir jo behovet for ekspertise bare større og større. Rart de driver med sånt slik alt koster i dag. Sikkert kommet like trygt frem somvanlig A post.

Anonymkode: 1dd80...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart de driver med sånt slik alt koster i dag. Sikkert kommet like trygt frem somvanlig A post.

Joa A post er ganske trygt, men mottaker kan alltids late som at den ikke kom frem, for å lure til seg gratis ting. Du kan sende meg no verdt 1000 kroner i posten , jeg sier nei de kom ikke frem du skylder meg fortsatt varen verdt 1000 kroner, plutselig har jeg varer for 2000 kroner selv om jeg bare skulle hatt varer verdt 1000, f.eks

Anonymkode: c60f2...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal man sende kontanter må det være rekommandert.

Ikke vet jeg for alt virker ofte Somalia røre i politikken men jeg syntes det varetekt slik postfaglige tjenester var i gamle dager på veldig mange områder.

Men kanskje der er et sinnerikt system bak alt når alt kommer til alt.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var en verdisending med norske sedler fra familien min. Og forhåpentlig et pass.

Men posten nektet meg å hente den fordi det var 1 forvirring rundt avsender, det stod flere navn.

og 2. jeg lever på uregistrert pga voldssak gradert kode 222222 hos purken. dvs. ekstreme trusler i 25 år fra diverse "antigrupperinger". med høyeste prioritering pga "familien".

Så jeg må som vanlig leve helt utenfor samfunnet....

veldig shedelig for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg blir faktisk veldig trist av det og deprimert.

jeg har egentlig ikke engang mulighet for  å si navnet mitt eller hilse på noen noengang her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...