Gå til innhold

Søvn uten jobb

cilie

Anbefalte innlegg

Det er sÅ forskjell på søvnkvalitet når jeg ikke skal på jobb / når jeg skal på jobb... Klarer å sove gjennom natta nå når det er fri. Drømmer som om jeg skulle levd et annet liv når jeg våkner, men har likevel sovet. Deilig og ganske uvant!! Sover så dårlig før jobb til tross for nå dessverre fast bruk av 10 mg Surmontil. Er jeg bortreist, som nå nylig på påskeferie, må jeg supplere m innsovningstbl i tillegg for å i det hele tatt ha sjans til å sovne. Moralen: Ikke jobb eller reis bort for å få sove 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, cilie skrev:

Det er sÅ forskjell på søvnkvalitet når jeg ikke skal på jobb / når jeg skal på jobb... Klarer å sove gjennom natta nå når det er fri. Drømmer som om jeg skulle levd et annet liv når jeg våkner, men har likevel sovet. Deilig og ganske uvant!! Sover så dårlig før jobb til tross for nå dessverre fast bruk av 10 mg Surmontil. Er jeg bortreist, som nå nylig på påskeferie, må jeg supplere m innsovningstbl i tillegg for å i det hele tatt ha sjans til å sovne. Moralen: Ikke jobb eller reis bort for å få sove 😅

Jeg synes det sier mye om at du har bekymringer rundt jobben.. 

Anonymkode: d12c5...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det sier mye om at du har bekymringer rundt jobben.. 

Anonymkode: d12c5...742

Dessverre ja... Blir helt overrasket når jeg sover natten igjennom😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, cilie skrev:

Tror det er mange av oss som har det sånn. Selv sovner jeg imidlertid stort sett alltid etter at jeg begynte å ta seroquel 50 MG hver kveld. Har ikke vært nødt til å ta pauser heller slik enkelte sier de må.

Anonymkode: 991fb...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har insomni. Jeg merker veldig godt at søvn handler om state-of-mind/stress. Jeg fikk en aha-opplevelse etter at jeg løsrev meg litt fra alt dette som man er indoktrinert med fra barnsben: sove 6-8 timer mellom 22/23 og 07. I de periodene jeg sover dårligst prøver jeg bruke alle de gangene jeg plutselig føler meg trøtt, fremfor å f.eks presse meg noen timer til fordi det er for tidlig å sove f.eks. Hvis jeg sover fra 19-02 er jeg mer funskjonell neste dag en dersom jeg har sovet fra 04-07. 

Anonymkode: 2569b...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...