AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Jeg trenger det, men synes ikke DPS er bra nok. Liker psykologen, men han har lite erfaring med dette, og jeg får ikke noe særlig utbytte av timene. Er det andre steder med traumebehandlingstilbud? Noen som har prøvd noe som var bra? Anonymkode: 6ad03...8e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Ja. Ti timer traumebehandling gjorde underverker. Etterpå ble jeg sint fordi jeg ikke fikk dette for flere år siden. Jeg måtte nesten skrike meg til det da jeg bare fikk beskjed om å lære meg å leve med det. Det er få ting som gjør meg mer grinete enn en slik beskjed. Ventet så i 1,5 år på behandling. Jeg er frisk i dag. Riktig terapi er viktig, stå på for å få det du trenger! Anonymkode: 69911...78f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Jeg har vært gjennom fire uker med traumeterapi i Trondheim og er helt frisk i dag. Det var for jævlig mens det sto på, men nå har jeg fått livet mitt tilbake. Nei, jeg har fått et helt nytt liv, faktisk. Anbefaler det helhjertet. Anonymkode: eb580...063 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Individuell behandling hos en psykiater har gjort underverker for meg. Jeg trodde ikke det var mulig å hjelpe meg. Anonymkode: 55852...2ec 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Ti timer traumebehandling gjorde underverker. Etterpå ble jeg sint fordi jeg ikke fikk dette for flere år siden. Jeg måtte nesten skrike meg til det da jeg bare fikk beskjed om å lære meg å leve med det. Det er få ting som gjør meg mer grinete enn en slik beskjed. Ventet så i 1,5 år på behandling. Jeg er frisk i dag. Riktig terapi er viktig, stå på for å få det du trenger! Anonymkode: 69911...78f Hvor var dette? Anonymkode: 6ad03...8e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor var dette? Anonymkode: 6ad03...8e6 Hos en behandler som ikke lever lenger. Ikke DPS eller andre behandlingssteder som kan knyttes til samme behandling. Anonymkode: 69911...78f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Senter for krisepsykologi i Bergen er bra. 😊 Anonymkode: 828b7...141 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.