Gå til innhold

Har DU vært til traumebehandling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger det, men synes ikke DPS er bra nok. Liker psykologen, men han har lite erfaring med dette, og jeg får ikke noe særlig utbytte av timene. Er det andre steder med traumebehandlingstilbud? Noen som har prøvd noe som var bra?

Anonymkode: 6ad03...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Ti timer traumebehandling gjorde underverker. Etterpå ble jeg sint fordi jeg ikke fikk dette for flere år siden. Jeg måtte nesten skrike meg til det da jeg bare fikk beskjed om å lære meg å leve med det. Det er få ting som gjør meg mer grinete enn en slik beskjed. Ventet så i 1,5 år på behandling. Jeg er frisk i dag. Riktig terapi er viktig, stå på for å få det du trenger!

Anonymkode: 69911...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært gjennom fire uker med traumeterapi i Trondheim og er helt frisk i dag. Det var for jævlig mens det sto på, men nå har jeg fått livet mitt tilbake. Nei, jeg har fått et helt nytt liv, faktisk. Anbefaler det helhjertet.

Anonymkode: eb580...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Individuell behandling hos en psykiater har gjort underverker for meg. Jeg trodde ikke det var mulig å hjelpe meg. 

Anonymkode: 55852...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Ti timer traumebehandling gjorde underverker. Etterpå ble jeg sint fordi jeg ikke fikk dette for flere år siden. Jeg måtte nesten skrike meg til det da jeg bare fikk beskjed om å lære meg å leve med det. Det er få ting som gjør meg mer grinete enn en slik beskjed. Ventet så i 1,5 år på behandling. Jeg er frisk i dag. Riktig terapi er viktig, stå på for å få det du trenger!

Hvor var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor var dette?

Hos en behandler som ikke lever lenger. Ikke DPS eller andre behandlingssteder som kan knyttes til samme behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...