Gå til innhold

Alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har forsøkt en rekke medisiner, og det eneste som fungerer er alkohol, Lamictal og Seroquel.

Alkohol fungerer aller best. Men jeg drikker ikke hver dag pga det. Og ikke i store mengder. Det virker faktisk som mindre mengder alkohol fungerer veldig bra mot depresjon på meg. Også mindre deprimert dagen etter.

Fikk en gang "et råd" fra psykiater: "Hvorfor drikker du ikke av og til, og slår deg mer løs. Kanskje det kan hjelpe." Slitt med depresjon og angst, og må si at det rådet faktisk fungerer bra. ;) Når jeg benytter det. Det kan også faktisk fungere opptil to dager etter at jeg har inntatt alkohol.

Det jeg lurer på er: Hvorfor fungerer ikke SSRI eller noe andre andtidepressiva på meg? Det er kun Lamictal, Seroquel, alkohol og nikotin som egentlig har hjulpet nevneverdig. Og jeg har forsøkt omtrent alt av medisiner mot depresjon og angst, som har vårt på markedet, i løpet av min levetid. 

 

 

Anonymkode: af28f...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forsøkt en rekke medisiner, og det eneste som fungerer er alkohol, Lamictal og Seroquel.

Alkohol fungerer aller best. Men jeg drikker ikke hver dag pga det. Og ikke i store mengder. Det virker faktisk som mindre mengder alkohol fungerer veldig bra mot depresjon på meg. Også mindre deprimert dagen etter.

Fikk en gang "et råd" fra psykiater: "Hvorfor drikker du ikke av og til, og slår deg mer løs. Kanskje det kan hjelpe." Slitt med depresjon og angst, og må si at det rådet faktisk fungerer bra. ;) Når jeg benytter det. Det kan også faktisk fungere opptil to dager etter at jeg har inntatt alkohol.

Det jeg lurer på er: Hvorfor fungerer ikke SSRI eller noe andre andtidepressiva på meg? Det er kun Lamictal, Seroquel, alkohol og nikotin som egentlig har hjulpet nevneverdig. Og jeg har forsøkt omtrent alt av medisiner mot depresjon og angst, som har vårt på markedet, i løpet av min levetid. 

 

 

Anonymkode: af28f...6de

Jeg kjenner en som det påstås har mistet livet pga alkohol sammen med medisiner, så vær for all del forsiktig med slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er på tide å sette korken i flaska når du poster slikt som dette i sex og samliv 😂 Tuller bare. Jeg har fått samme råd av min lege og jeg sliter med angst. Men jeg tar ingen medisiner da så trolig litt mer greit å ta seg en klunk da. 

Anonymkode: 180d2...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo.. det hjelper der og da. Slapper godt av kvelden alkohol inntas, og sovner godt og lenge.

Men dagen derpå... uff!

Det blir en veldig kortvarig pause, men skjønner godt dere som like det! Det gjør jeg også!

Anonymkode: ff214...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Mina1
På 8.4.2018 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Det er på tide å sette korken i flaska når du poster slikt som dette i sex og samliv 😂 Tuller bare. Jeg har fått samme råd av min lege og jeg sliter med angst. Men jeg tar ingen medisiner da så trolig litt mer greit å ta seg en klunk da. 

Anonymkode: 180d2...2d6

Jeg jukset litt I helgen. Skulle date en fyr. Var stresset og roet meg Ned med en pils I forkant. Det funket hehe. Var ikke anspent pga det hehe. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...