Gå til innhold

Når er tesen sikker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når kan man stole greit på testen? jeg og min mann hadde samleie for 20 dager siden (han er offshore så derfor kun den gangen). Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning. Eneste jeg vet er at jeg hadde 5 eggløsningstester som jeg testet med dagen etter samleie og 5 dager frem, alle disse var negative. så eggløsning må enten ha vært på samleie dagen eller en uke eller mer etter.... testen i dag var negativ, når skal man kunne stole greit på testen? har uregelmessig mens så vet aldri når den dukker opp. er en stund siden jeg har hatt den også. holder på med utredning :) 

Anonymkode: 51e80...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis det er 20 dagers siden du har hatt samleie, så kan graviditetstesten være positiv nå. Hvis den er negativ, kan du teste igjen etter 3-4 dager.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Hvis det er 20 dagers siden du har hatt samleie, så kan graviditetstesten være positiv nå. Hvis den er negativ, kan du teste igjen etter 3-4 dager.

Vennlig hilsen Mette

ja litt over 20 dager siden. Så testen er ikke sikker enda?

Anonymkode: 51e80...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er jo veldig usikkert når vi ikke vet når du har hatt eggløsning. Hvis du ikke får positiv test innen 25 dager etter samleiet, så tror jeg at du kan regne med at du ikke ble gravid i denne måned. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Det er jo veldig usikkert når vi ikke vet når du har hatt eggløsning. Hvis du ikke får positiv test innen 25 dager etter samleiet, så tror jeg at du kan regne med at du ikke ble gravid i denne måned. Hilsen Mette

ok, er 23 dager siden i dag. jeg får teste igjen om noen dager :) 

Anonymkode: 51e80...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...