Gå til innhold

Bekymringer for hjernesvulst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som har vært bekymret for hjernesvulst i det siste. Symptomene jeg blir skremt av er at visst jeg studerer en vegg / ser lenge på den kommer det sånne store svarte former som gjør at veggen ser helt svart ut helt til jeg ser bort der det ser sånn ut og da er det normalt igjen, av og til når jeg bare ser ut i rommet så ser jeg et lysglimt som en liten prikk av og til.

 

Avbalanse følelse når jeg går, dette er av og på. Av og til er jeg sånn at jeg går litt inn i dører osv og av og til har jeg det ikke i det hele tatt.

 

Var hos legen min for noen mnd siden med desse svarte skyggene og blinkende prikkene (lysglimtene) og han så ikke at det var noe ting galt inni øynene mine.

 

desse lysglimtene har vært borte lenge nå heller har ikke lagt merke til det eller "skyggene" på noen måneder men idag kom jeg på at jeg skulle se om de fortsatt var der, så da satt jeg og studerte inn i en hvit vegg i lang tid og nå er de altså tilbake.

 

Bør jeg bekymre meg?

Anonymkode: 5ab92...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som har vært bekymret for hjernesvulst i det siste. Symptomene jeg blir skremt av er at visst jeg studerer en vegg / ser lenge på den kommer det sånne store svarte former som gjør at veggen ser helt svart ut helt til jeg ser bort der det ser sånn ut og da er det normalt igjen, av og til når jeg bare ser ut i rommet så ser jeg et lysglimt som en liten prikk av og til.

 

Avbalanse følelse når jeg går, dette er av og på. Av og til er jeg sånn at jeg går litt inn i dører osv og av og til har jeg det ikke i det hele tatt.

 

Var hos legen min for noen mnd siden med desse svarte skyggene og blinkende prikkene (lysglimtene) og han så ikke at det var noe ting galt inni øynene mine.

 

desse lysglimtene har vært borte lenge nå heller har ikke lagt merke til det eller "skyggene" på noen måneder men idag kom jeg på at jeg skulle se om de fortsatt var der, så da satt jeg og studerte inn i en hvit vegg i lang tid og nå er de altså tilbake.

 

Bør jeg bekymre meg?

Anonymkode: 5ab92...156

Siden det er flere måneder siden du har vært hos legen og siden du har glemt å tenke på det noen måneder, er det mest sannsynlig ikke noe galt. 

Hvis du hadde svulst på hjernen ville nok symptomene forverret seg i løpet av disse månedene. 

Derfor tror jeg dette handler om litt sykdomsangst. Symptomer som kommer når du tenker for mye på det. 

Må understreke at jeg ikke er lege, men jeg synes ikke det virker sannsynlig at dette skulle være hjernesvulst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...