Gjest elina777 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Og økte litium var som det tok meg ned fra manien får ikke lenger private beskjeder fra tv-en og føler ikke for å klikke på fremmede på gata, er tolerant Føler meg kurert og ikke kaos i hodet etter topimax inntog får også abilify maintena og smeltetablett og uroen i beina er borte tomt i hodet uten alle de pzyko tankene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Fint det virker. Du har jo ønsket å prøve Topimax lenge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 52 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Fint det virker. Du har jo ønsket å prøve Topimax lenge Og jeg spammer ikke Facebook med sitater om Gud 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Nå er det spennende med alle pakkene jeg har bestilt fra Nelly.com lol 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Det høres rart ut at de bare dobler dosen, da denne medisinen virkelig bør trappes sakte opp pga bivirkninger i opptrappingsfasen. Det bør alle som har med denne medisinen å gjøre vite godt om. Anonymkode: 7a1be...0b3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres rart ut at de bare dobler dosen, da denne medisinen virkelig bør trappes sakte opp pga bivirkninger i opptrappingsfasen. Det bør alle som har med denne medisinen å gjøre vite godt om. Anonymkode: 7a1be...0b3 Ja ifølge Psykia skulle jeg trappe opp saktere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Men det gikk greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 8 minutter siden, elina777 skrev: Men det gikk greit Bivirkningene trenger ikke komme helt med det samme. Særlig hodepinen kan komme litt etterhvert. Anonymkode: 7a1be...0b3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bivirkningene trenger ikke komme helt med det samme. Særlig hodepinen kan komme litt etterhvert. Anonymkode: 7a1be...0b3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det høres rart ut at de bare dobler dosen, da denne medisinen virkelig bør trappes sakte opp pga bivirkninger i opptrappingsfasen. Det bør alle som har med denne medisinen å gjøre vite godt om. Anonymkode: 7a1be...0b3 Hvis det er akutt så kan de i noen tilfeller gjøre det. Anonymkode: cb8bf...da3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er akutt så kan de i noen tilfeller gjøre det. Anonymkode: cb8bf...da3 Ja, man kan sikkert prøve det, og se om bivirkningene blir store eller ei. Ikke alle får jo store bivirkninger, så det kan jo gå bra. Selv holdt jeg på å krepere av hodepine i opptrappingsfasen selv om jeg tok det langsomt, men forhåpentlig går det bra for trådstarter. Særlig om hun har hatt en lett opptrapping i starten. Anonymkode: 7a1be...0b3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 7 timer siden, elina777 skrev: Nå er det spennende med alle pakkene jeg har bestilt fra Nelly.com lol Du har angrerett! Behold det peneste og send resten tilbake :-) Så godt at du kjenner deg bedre, jeg håper det varer lenge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 2 timer siden, XbellaX skrev: Du har angrerett! Behold det peneste og send resten tilbake :-) Så godt at du kjenner deg bedre, jeg håper det varer lenge De sa jeg hadde vært lagt inn så mye fordi litiumspeilet var så lavt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.