Gå til innhold

Redd for at en eks baksnakker mitt navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går rundt og er redd for at en eks prater nedsettende om mitt navn til andre. Vedkommende er ganske sosial, og jeg er redd at mitt navn blir baksnakket. Men ville dere hørt på en som baksnakker andre? Hva tenker dere? Dersom han gjør så har han et stort problem. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går rundt og er redd for at en eks prater nedsettende om mitt navn til andre. Vedkommende er ganske sosial, og jeg er redd at mitt navn blir baksnakket. Men ville dere hørt på en som baksnakker andre? Hva tenker dere? Dersom han gjør så har han et stort problem. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Det er vel bare å heve seg over og i hvertfall ikke noe du kan gjøre noe med.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Xtra skrev:

Det er vel bare å heve seg over og i hvertfall ikke noe du kan gjøre noe med.  

Det er sant. Jeg er redd at det kan være til skade for at folk vil ha en fremtidig relasjon med meg, men jeg får bare tenke at dem som hører på han har et problem. Jeg er et bra menneske, og har forklaringer på alt negativt han kan si om meg, og så lenge jeg vet det er det nok. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ville dere hørt på en som baksnakker andre?

Jeg anser det som nokså normalt at folk ikke går rundt og skryter sine ekser opp i skyene. 

Hvis jeg treffer noen som bruker uvanlig mye energi på å snakke dritt om eksen, regner jeg med at vedkommende (altså hn selv, ikke eksen) ikke er helt ferdig med saken, og / eller at det var mye turbulens før og under bruddet.  Én av partenes versjon av en sånn historie er ikke noen objektiv sannhet, det forstår alle.   

Det er stor forskjell på å være i et forhold med en person og all annen "normal" kontakt med den samme personen.  Så jeg synes ikke det er så relevant å få høre hva noen mener om en eks som jeg selv kjenner på en helt annen måte eller som jeg ikke kjenner i det hele tatt.  Jeg forandrer f.eks. ikke syn på en venninne eller kollega selv om eksen hennes snakker dritt om henne. 

Hvis jeg treffer noen som baksnakker alt og alle, ser jeg helt bort fra det.  Folk som alltid er omgitt av idioter, bør gå litt i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, laban skrev:

Jeg anser det som nokså normalt at folk ikke går rundt og skryter sine ekser opp i skyene. 

Hvis jeg treffer noen som bruker uvanlig mye energi på å snakke dritt om eksen, regner jeg med at vedkommende (altså hn selv, ikke eksen) ikke er helt ferdig med saken, og / eller at det var mye turbulens før og under bruddet.  Én av partenes versjon av en sånn historie er ikke noen objektiv sannhet, det forstår alle.   

Det er stor forskjell på å være i et forhold med en person og all annen "normal" kontakt med den samme personen.  Så jeg synes ikke det er så relevant å få høre hva noen mener om en eks som jeg selv kjenner på en helt annen måte eller som jeg ikke kjenner i det hele tatt.  Jeg forandrer f.eks. ikke syn på en venninne eller kollega selv om eksen hennes snakker dritt om henne. 

Hvis jeg treffer noen som baksnakker alt og alle, ser jeg helt bort fra det.  Folk som alltid er omgitt av idioter, bør gå litt i seg selv.

Enig med deg. Blir jeg baktalt.. Jeg mistenker at han går rundt å forteller at han hadde en psykopatisk eks og nevner mitt navn. Altså at han forteller om alle mine forsøk på å få pratet ut med han, da han bare forsvant som luft ut av mitt liv. Men som du sier: holder han på sånn så har han et problem. Jeg håper mest av alt at jeg er glemt. Jeg ønsker ikke at mitt navn skal være en del av hans historie. 

Folk får dømme meg etter hvilke inntrykk de har. Jeg vet om foreks gode venner som fortalte om deres psykopatiske ekser, men jeg tenker: at det er en årsak til at det er slutt, og det er nødvendigvis ikke eksen som var psykopatisk. Men tenker at vedkommende er bitter hvis hun / han prater negativt om eksen sin. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært på date med menn tidligere som begynte å ramse hele historien sin om de psykopatiske eksene sine, og det er noe jeg overhører. Jeg vet at det like godt kan være han som var problemet enn hva det hadde med henne å gjøre. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper mest av alt at jeg er glemt.

Øv deg på å tenke på disse greiene bare hver mandag kveld etter kl. 20 eller noe sånt.  Du får ikke forandret på noe i fortiden uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på date med menn tidligere som begynte å ramse hele historien sin om de psykopatiske eksene sine, og det er noe jeg overhører. Jeg vet at det like godt kan være han som var problemet enn hva det hadde med henne å gjøre. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Hadde noen jeg bar på date med begynt slik hadde jeg skygget banen umiddelbart, det er ikke noe jeg hadde klart å bare overhøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, laban skrev:

Øv deg på å tenke på disse greiene bare hver mandag kveld etter kl. 20 eller noe sånt.  Du får ikke forandret på noe i fortiden uansett. 

Jeg vet. Men jeg hever hodet uansett. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Xtra skrev:

Hadde noen jeg bar på date med begynt slik hadde jeg skygget banen umiddelbart, det er ikke noe jeg hadde klart å bare overhøre.

Jeg skygget dem. Det var noen menn som satt å fortalte så mye dritt om eksene sine at det var til å spy av. Man behøver ikke å fortelle hele livshistorien sin med alle ekser inn i bildet når man skal inn i en ny relasjon. Eksene kan man glemme. Man kan fortelle om livet ellers generellt, men mener at ekser hører ikke til som en del av det. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 12.4.2018 den 10.43, AnonymBruker skrev:

Jeg går rundt og er redd for at en eks prater nedsettende om mitt navn til andre. Vedkommende er ganske sosial, og jeg er redd at mitt navn blir baksnakket. Men ville dere hørt på en som baksnakker andre? Hva tenker dere? Dersom han gjør så har han et stort problem. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Det var en ting jeg var bevisst på den tiden jeg datet. Jeg ville ikke ha en mann som pratet negativt om sine x-er. 

En mann som viste sine x- er respekt, ville med større sannsynlighet også behandle meg pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det var en ting jeg var bevisst på den tiden jeg datet. Jeg ville ikke ha en mann som pratet negativt om sine x-er. 

En mann som viste sine x- er respekt, ville med større sannsynlighet også behandle meg pent. 

Slik ville jeg også ha tenkt.

Har imidlertid ikke vært på mannejakt siden sommeren 1991 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, påskelilje skrev:

Slik ville jeg også ha tenkt.

Har imidlertid ikke vært på mannejakt siden sommeren 1991 :lol:

Det er ikke noe å trakte etter heller :)

Litt spennende kan det være, men mest deilig å slippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.4.2018 den 12.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på date med menn tidligere som begynte å ramse hele historien sin om de psykopatiske eksene sine, og det er noe jeg overhører. Jeg vet at det like godt kan være han som var problemet enn hva det hadde med henne å gjøre. 

Anonymkode: e10f9...0b0

Om man er på date med en som bruker tiden på å snakke, spesielt nedsettende, om eksen skal man takke for seg og slette nr til vedkommende. Folk som gnåler om eksen er ikke noe å samle på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...