Gå til innhold

Telefon-fobi...hater det, men forsøker å ta meg sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Enig. Derfor aldri om en mann skal få prate med meg på telefon før han møter meg om jeg våger meg ut på date-arenaen igjen :D . Jeg synes rett og slett det var ubehagelig når man sitter på telefon med et totalt ukjent menneske på den måten. Og derretter så får man høre at han ikke er interessert lenger. Han sitt tap. Er mange år siden, men jeg husker det :D .

Å høre seg selv på opptak og i ekko på telefon er noe jeg selv får hetta over og haha. Det er du ikke alene om. 

Ja hans tap ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja hans tap ;) 

Det var det. Etterpå så fikk jeg en kommentar fra han. Er ikke interessert, og du er ikke i nærheten av den som du utgir deg for å være. Hans tap :D Og frekk type!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hans tap ;) 

haha så fra å ha vært tøff og overvunnet skrekken den gangen så fikk jeg en så kjip kommentar etter samtalen. Så det er gjerne ikke så rart at jeg hater telefoner :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Det var det. Etterpå så fikk jeg en kommentar fra han. Er ikke interessert, og du er ikke i nærheten av den som du utgir deg for å være. Hans tap :D Og frekk type!. 

Ja han var jo direkte frekk,ingenting skal pakkes inn. Uff :( Godt du ble kvitt han. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

haha så fra å ha vært tøff og overvunnet skrekken den gangen så fikk jeg en så kjip kommentar etter samtalen. Så det er gjerne ikke så rart at jeg hater telefoner :D .

Kan ha noe med det å gjøre ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja han var jo direkte frekk,ingenting skal pakkes inn. Uff :( Godt du ble kvitt han. :) 

Ja noen av de typer som er single i min alder er rett og slett frekke. De pakker ikke ting inn, og sier ting sånn rett ut. De tror det er positivt å være ærlig, men iblant kan det oppleves skikkelig støtende. Men den fyren har jeg aldri møtt så jeg bryr meg ikke om det, men jeg brydde meg om det en stund og dersom andre menn spurte om telefonsamtale  så orket jeg det ikke pga dårlige minner med det :) . Men noen menn skal man være glad man er kvitt. Iallefall hvis de kan fortelle rett ut at jeg er ikke i nærheten av det jeg utgir meg for, eller at de slutter å være forelsket i meg osv. Synes ikke om slike menn som kan være så direkte. For måten det blir sagt på sårer :) . men i dag klarte jeg å ringe et kontor og det er lettere enn å prate med ukjente menn på telefon iallefall.Men det er tøfft det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja noen av de typer som er single i min alder er rett og slett frekke. De pakker ikke ting inn, og sier ting sånn rett ut. De tror det er positivt å være ærlig, men iblant kan det oppleves skikkelig støtende. Men den fyren har jeg aldri møtt så jeg bryr meg ikke om det, men jeg brydde meg om det en stund og dersom andre menn spurte om telefonsamtale  så orket jeg det ikke pga dårlige minner med det :) . Men noen menn skal man være glad man er kvitt. Iallefall hvis de kan fortelle rett ut at jeg er ikke i nærheten av det jeg utgir meg for, eller at de slutter å være forelsket i meg osv. Synes ikke om slike menn som kan være så direkte. For måten det blir sagt på sårer :) . men i dag klarte jeg å ringe et kontor og det er lettere enn å prate med ukjente menn på telefon iallefall.Men det er tøfft det og. 

Uff nei jeg hadde aldri klart å snakke med ukjente menn på telefonen i dag, men jeg har jo samboer da heldigvis. Kontorer er vanskelig ja og psykiater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Men godt at vi er flere som er  redd det samme @stjernestøv. Da føler man seg ikke helt dum :) 

Sant det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg kan vel ikke akkurat kalle det telefon-fobi, fordi jeg oftest klarer å snakke med famlie og venner på telefon. Men offentlige kontorer, saksbehandlere, mennesker jeg liksom skal ha et profesjonelt forhold til, så både behandler på DPS, legenkontoret... Jeg bruker enhver anledning til å kommunisere pr. mail der det er trygt å gjøre det (sender aldri noe sensitivt), bestiller helst legetime på nettet når jeg skal ordne tid hos fastlegen... Jeg sender meldinger via det elektroniske opplevgget for individuell plan i min kommune. Der kan jeg skrive om mer alvorlige saker, da det er et lukket system.

Nei, jeg liker ikke telefonen i mange sammenhenger. Bedre å fysisk henvende seg i en skranke. Tekste er greit. Det er mindre skummelt enn å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Mina1 skrev:

Ja noen av de typer som er single i min alder er rett og slett frekke. De pakker ikke ting inn, og sier ting sånn rett ut. De tror det er positivt å være ærlig, men iblant kan det oppleves skikkelig støtende. Men den fyren har jeg aldri møtt så jeg bryr meg ikke om det, men jeg brydde meg om det en stund og dersom andre menn spurte om telefonsamtale  så orket jeg det ikke pga dårlige minner med det :) . Men noen menn skal man være glad man er kvitt. Iallefall hvis de kan fortelle rett ut at jeg er ikke i nærheten av det jeg utgir meg for, eller at de slutter å være forelsket i meg osv. Synes ikke om slike menn som kan være så direkte. For måten det blir sagt på sårer :) . men i dag klarte jeg å ringe et kontor og det er lettere enn å prate med ukjente menn på telefon iallefall.Men det er tøfft det og. 

Det er ikke så veldig lenge siden du skrev at en forklaring som at « kjemien stemmer ikke » , ikke var en bra nok forklaring. Du ville ha en mer detaljert forklaring. 

Hva er greit å si til deg for at du skal bli fornøyd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg er redd de skal ringe når jeg er på do,tar jo telefonen med på do og da..uff! 

Jeg er redd de skal ringe mens jeg står i dusjen. Må sette telefonen sånn at jeg ser om det ringer, for tror ikke jeg hører den i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...