Gå til innhold

Separasjonsangst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min samboer og forlovede ble innlagt i dag. Planlagt innleggelse. Så ikke noe drama i det hele tatt.

Jeg sliter så voldsomt med separasjonsangst. Har dessverre taklet dette svært dårlig. Etter at hn dro knakk jeg sammen og følte meg helt hysterisk alene i leiligheten. Panikkanfall som gikk i bølger med topper. 

Jeg tok meg sammen og gikk og handlet noe mat. Da jeg kom hjem til den tomme leiligheten så knakk jeg på nytt sammen pga stillheten og tomheten her. Heldigvis har jeg selskap av kattene våre. Men de oppfører seg også merkelig fordi hn ikke er her. 

Men så tok jeg meg sammen på nytt. Rydda og vaska her og har tent lys. Ser på nyheter og prøver å roe ned. Men panikken kommer og går i bølger. 

Andre som har det sånn?

Anonymkode: a25e2...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...