Gå til innhold

Bestille klokke på nett.


Trine

Anbefalte innlegg

Jeg har lest at man ikke skal bestille klokker på nett, men jeg orker jo ikke fly fra butikk til butikk for å finne en klokke. Så har jeg innsett at jeg kanskje klarer å holde tiden bedre, dersom jeg har tiden på armen. Det er ikke alltid jeg har mobilen på meg. Så nå lurer jeg på, er det noen som vet om det er trygt å bestille fra utverket.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg går ut fra du mener urverket.no? Jeg har bestilt der 2 ganger, og det har kommet raskt og i sin skjønneste orden.

 

De selger ikke fakes. men veldig dyre klokkemerker type "Rolex" vil helst ikke at folk kjøper klokker fra grå marked sider. Men det er ekte varer urverket selger. Veldig eksklusive klokker skal ikke selges på nett uten fra en autorisert selger av merket. Altså en urmaker med avtale med feks Rolex. Men de gjør det allikevel.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg går ut fra du mener urverket.no? Jeg har bestilt der 2 ganger, og det har kommet raskt og i sin skjønneste orden.

 

De selger ikke fakes. men veldig dyre klokkemerker type "Rolex" vil helst ikke at folk kjøper klokker fra grå marked sider. Men det er ekte varer urverket selger. Veldig eksklusive klokker skal ikke selges på nett uten fra en autorisert selger av merket. Altså en urmaker med avtale med feks Rolex. Men de gjør det allikevel.

Ja, urverket mente jeg. Takk, da kan jeg trygt bestille derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Oi, det var dyre klokker :o 

Ikke så dyr den jeg så på. Kostet under 2000 kr på tilbud. Jeg må ha en som ikke går på batteri, for så fort den stopper blir den bare liggende og får aldri et nytt batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Trine skrev:

Jeg har lest at man ikke skal bestille klokker på nett, men jeg orker jo ikke fly fra butikk til butikk for å finne en klokke. Så har jeg innsett at jeg kanskje klarer å holde tiden bedre, dersom jeg har tiden på armen. Det er ikke alltid jeg har mobilen på meg. Så nå lurer jeg på, er det noen som vet om det er trygt å bestille fra utverket.no?

Jeg kjøpe en til 70 kr på ebay. Fungerer helt fint. Når batteriet går er det bare å kjøpe en ny.

Anonymkode: e2608...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
10 minutter siden, Trine skrev:

Ikke så dyr den jeg så på. Kostet under 2000 kr på tilbud. Jeg må ha en som ikke går på batteri, for så fort den stopper blir den bare liggende og får aldri et nytt batteri.

Ok. Men er nok bra kvalitet på de der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpe en til 70 kr på ebay. Fungerer helt fint. Når batteriet går er det bare å kjøpe en ny.

Anonymkode: e2608...28b

Ja, men å kjøpe en ny er jo omtrent like tiltak som å få byttet batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men er nok bra kvalitet på de der. 

Håper det. Men skal tenke litt på det. Får jo igjen på skatten, så kan egentlig kjøpe en klokke for skattepengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, men å kjøpe en ny er jo omtrent like tiltak som å få byttet batteri.

Du gjør ting unødvendig komplisert. Det tar tre minutter å bestlle online. Og et batteri varer tre år ca.

Anonymkode: e2608...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Håper det. Men skal tenke litt på det. Får jo igjen på skatten, så kan egentlig kjøpe en klokke for skattepengene.

Ja det kan du jo, virket som en kvalitetsbutikk. Lykke til med kjøpet :) Det går nok fint, jeg bestiller mye på nettet. Mest fra Englad og amerika, godt å ha litt klær ikke alle andre og har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør ting unødvendig komplisert. Det tar tre minutter å bestlle online. Og et batteri varer tre år ca.

Anonymkode: e2608...28b

Det tar mer enn 3 minutter når alt skal vurderes og tenkes igjennom så veldig. Og jeg har ihvertfall funnet ut at jeg ikke gidder rote bort flere klokker mens de venter på å få nytt batteri. Uansett var ikke dette et spørsmål om hverken pris eller hvordan klokke jeg burde kjøpe. Jeg har bestemt meg for hva jeg skal ha og nå lurte jeg kun på om det var trygt å bestille fra urverket. Og det har jeg fått svar på. Jeg er ikke ute etter å bli fortalt at jeg gjør ting unødig komplisert. Jeg gjør ting på den måten som passer meg best, selv om det kanskje ikke er den beste måten for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det kan du jo, virket som en kvalitetsbutikk. Lykke til med kjøpet :) Det går nok fint, jeg bestiller mye på nettet. Mest fra Englad og amerika, godt å ha litt klær ikke alle andre og har. 

Takk :) Jeg tør som regel bare bestille klær som jeg vet helt sikkert at passer, ellers ender det som regel med at jeg ikke tør. Men er enig med deg i at det er fint å ha klær ikke alle andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, Trine skrev:

Det tar mer enn 3 minutter når alt skal vurderes og tenkes igjennom så veldig. Og jeg har ihvertfall funnet ut at jeg ikke gidder rote bort flere klokker mens de venter på å få nytt batteri. Uansett var ikke dette et spørsmål om hverken pris eller hvordan klokke jeg burde kjøpe. Jeg har bestemt meg for hva jeg skal ha og nå lurte jeg kun på om det var trygt å bestille fra urverket. Og det har jeg fått svar på. Jeg er ikke ute etter å bli fortalt at jeg gjør ting unødig komplisert. Jeg gjør ting på den måten som passer meg best, selv om det kanskje ikke er den beste måten for andre.

Jaja, hvis du ønsker gjøre ting komplisert så.

Anonymkode: e2608...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Takk :) Jeg tør som regel bare bestille klær som jeg vet helt sikkert at passer, ellers ender det som regel med at jeg ikke tør. Men er enig med deg i at det er fint å ha klær ikke alle andre har.

Ja, noe av det jeg har bestillt er for lite. Noen har merkelige størrelser, L passet men ikke XL. Spørs vel hvem som lager dem, men skal jo mer ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Trine skrev:

Håper det. Men skal tenke litt på det. Får jo igjen på skatten, så kan egentlig kjøpe en klokke for skattepengene.

Hadde ikke hatt problemer med å kjøpe derfra. Jeg har brukt klokker.no tidligere, god erfaring derfra også :-)

Anonymkode: 9e8cb...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja, noe av det jeg har bestillt er for lite. Noen har merkelige størrelser, L passet men ikke XL. Spørs vel hvem som lager dem, men skal jo mer ned i vekt. 

Ja, enten er det for lite ellerså er det for stort, ellerså har det bare helt feil passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke hatt problemer med å kjøpe derfra. Jeg har brukt klokker.no tidligere, god erfaring derfra også :-)

Anonymkode: 9e8cb...e3f

Takk! Skal se hva de har på klokker.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Trine skrev:

Ja, enten er det for lite ellerså er det for stort, ellerså har det bare helt feil passform.

Ja er bale når det er sånn,sånn sett er det best å kjøpe i butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja er bale når det er sånn,sånn sett er det best å kjøpe i butikk. 

Ja, egentlig. Men jeg hater å gå i butikker. Blir helt utslitt og skikkelig stressa av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...