musikeren Skrevet 15. september 2000 Skrevet 15. september 2000 Fikk akkurat telefon fra Rosanna. Hu ba meg be deg se på hvorfor hu ikke får logga seg på. 0 Siter
Singularity Skrevet 15. september 2000 Skrevet 15. september 2000 Tror det vil være mye lettere for Webmaster å svare på dette dersom du gir ham mer nøyaktig informasjon om hvor hva slags feilmelding hun har fått. 0 Siter
nanna Skrevet 16. september 2000 Skrevet 16. september 2000 Bruker hun Windows2000? Les spørsmålet mitt til Webmaster 6 innlegg lenger nede... 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 16. september 2000 Skrevet 16. september 2000 Be henne sende meg en mail med brukernavn og passord, så kan jeg hjelpe til. [email protected] 0 Siter
nick Skrevet 21. september 2000 Skrevet 21. september 2000 Hva slags problem har hun? Jeg har i et par ukers tid hatt problemer med å logge meg på. Alt som skjer er at påloggingssiden kommer frem om og om igjen, altså ikke beskjed om feil passord e.l. I dag ser det ut til å funke igjen. Jeg har ingen anelse om problemet ligger hos meg eller hos DOL. 0 Siter
musikeren Skrevet 21. september 2000 Forfatter Skrevet 21. september 2000 Hva slags problem har hun? Jeg har i et par ukers tid hatt problemer med å logge meg på. Alt som skjer er at påloggingssiden kommer frem om og om igjen, altså ikke beskjed om feil passord e.l. I dag ser det ut til å funke igjen. Jeg har ingen anelse om problemet ligger hos meg eller hos DOL. Høres ut som du har det samma som hu. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.