Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

På en måte er jeg glad jeg ikke får sove når jeg drikker alkohol. Ellers hadde jeg nok tatt meg en pinne oftere. Hører jo om disse som bruker det som sovemedisin, det virker ikke slik på meg. Sulten blir jeg også. Alkohol er litt oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært her veeeeeeeldig lenge, men husker at Lillemus bodde sammen med barna sine annenhver uke og kjæresten den andre uken.  Er han virkelig fremdeles en kjæreste og ikke samboer?

Anonymkode: d1eb0...a11

Jepp. :) Vi har vært kjærester og særboere i 13 år nå, men om 1,5-2 år blir vi samboere. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Jeg var avholds i alle år helt til jeg var rundt 35 år. De siste to årene har jeg drukket alkohol 2-3 ganger hver uke. Men har begynt å begrense meg igjen. Med tanke på at det er dyrt, og det kan være godt iblant for avslappingen sin del, men man kan finne ro og avslapping på annen måte enn ved hjelp av alkohol. Synes at alkohol ikke smaker akkurat så godt heller. Men det er herlig en sjelden gang i blant. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Lillemus skrev:

Jepp. :) Vi har vært kjærester og særboere i 13 år nå, men om 1,5-2 år blir vi samboere. :wub:

Er ikke barna forlengst voksne?

Anonymkode: d1eb0...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke barna forlengst voksne?

Anonymkode: d1eb0...a11

Den yngste blir russ neste vår og etter det flytter mor sannsynligvis hjemmefra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
15 timer siden, Worrysome plenty skrev:

På en måte er jeg glad jeg ikke får sove når jeg drikker alkohol. Ellers hadde jeg nok tatt meg en pinne oftere. Hører jo om disse som bruker det som sovemedisin, det virker ikke slik på meg. Sulten blir jeg også. Alkohol er litt oppskrytt.

Enig i at det ikke er alltid alkohol funker verken på den ene eller andre måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker svært sjeldent og jeg drikker meg aldri full Jeg drakk ei flaske øl (Corona) på lørdag, men husker ikke sist jeg drakk før det. Jeg går ikke på medisiner og er frisk som en fisk og er i god form og jeg har råd til å drikke også, så det har ikke noe med pris å gjøre. Men det er bare sånn, har ikke behov for å sitte å drikke titt og ofte. Men jeg storkoser meg med ei iskald øl etter å ha jobbet ute en varm sommerdag og kan sette meg ned etter en dusj på kvelden,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ofte, men lite. Et glass vin på kvelden er kos og nytelse for meg. Spiser til gjengjeld sjelden sjokolade og andre søtsaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...