Gå til innhold

Øke dosen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Nå tar jeg 37 mg latuda, sykepleieren sa jeg burde høre på psykiateren og øke til 74 mg på lørdag. Men er ikke 74 mg en høy dose? Jeg føler bedring allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå tar jeg 37 mg latuda, sykepleieren sa jeg burde høre på psykiateren og øke til 74 mg på lørdag. Men er ikke 74 mg en høy dose? Jeg føler bedring allerede. 

Foreløbig er det bare tirsdag så vent til lørdag før du foretar deg noe ang. medisinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Foreløbig er det bare tirsdag så vent til lørdag før du foretar deg noe ang. medisinen.

Ja får tenke på det til lørdag, og han sa den var vektnøytral i dag i motsetning til andre ap. Vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74 mg er ikke en høy dose, men jeg synes du bør kommunisere til legen din at for å stå på medisinen over lang tid, må dosen kun være så høy at du får noe effekt, men ikke så høy at du blir avflatet. Dette er viktig når det gjelder deg. Ellers blir det bare å fortsette løpet med høy dose - null medisin - høy dose - null medisin i det evige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 minutter siden, issomethingwrong skrev:

74 mg er ikke en høy dose, men jeg synes du bør kommunisere til legen din at for å stå på medisinen over lang tid, må dosen kun være så høy at du får noe effekt, men ikke så høy at du blir avflatet. Dette er viktig når det gjelder deg. Ellers blir det bare å fortsette løpet med høy dose - null medisin - høy dose - null medisin i det evige.

Ja det er det. Sykepleieren sa jo vi kunne vurdere 74 mg etter et halvt år, syns nå det var litt lenge jeg da men. Nei hvis det ikke er så høy dose så kan jeg vel ta det å se hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag klaget du på at medisin ikke virket og på søndag over bivirkninger. Kanskje det er lurt å følge det du har avtalt med psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

På lørdag klaget du på at medisin ikke virket og på søndag over bivirkninger. Kanskje det er lurt å følge det du har avtalt med psykiater.

Ja gjør jo det nå,avtalen er å øke på lørdag. Er bare usikker på om jeg vil det,men kan jo prøve å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gjør jo det nå,avtalen er å øke på lørdag. Er bare usikker på om jeg vil det,men kan jo prøve å se. 

Så bra! Det er fremdeles noen dager til så det er ikke noe å stresse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Så bra! Det er fremdeles noen dager til så det er ikke noe å stresse med.

Nei kan vel ta det med ro, men tenker på det hele tiden jeg. Må prøve å ikke gjøre det,det er den ambivalensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei spørs om jeg ikke bare slutter. Tisset på meg i natt, det har jeg ikke gjort siden xeplion ikke var ute av kroppen. Skal jeg begynne med det igjen orker jeg ikke, hvis ikke det var et engangtilfelle. Men tviler, faen så kjipt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Mulig ingen har erfaring med sengeveting her, men det er mange schizoaffektive som tisser i senga om natta og noen bruker bleier. Det har jo med medisineringen å gjøre, føler meg iallefall ikke så alene etter å ha lest om dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...