stjernestøv Skrevet 24. april 2018 Skrevet 24. april 2018 Nå tar jeg 37 mg latuda, sykepleieren sa jeg burde høre på psykiateren og øke til 74 mg på lørdag. Men er ikke 74 mg en høy dose? Jeg føler bedring allerede. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2018 Skrevet 24. april 2018 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Nå tar jeg 37 mg latuda, sykepleieren sa jeg burde høre på psykiateren og øke til 74 mg på lørdag. Men er ikke 74 mg en høy dose? Jeg føler bedring allerede. Foreløbig er det bare tirsdag så vent til lørdag før du foretar deg noe ang. medisinen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2018 Forfatter Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, Lillemus skrev: Foreløbig er det bare tirsdag så vent til lørdag før du foretar deg noe ang. medisinen. Ja får tenke på det til lørdag, og han sa den var vektnøytral i dag i motsetning til andre ap. Vi får se. 0 Siter
ISW Skrevet 24. april 2018 Skrevet 24. april 2018 74 mg er ikke en høy dose, men jeg synes du bør kommunisere til legen din at for å stå på medisinen over lang tid, må dosen kun være så høy at du får noe effekt, men ikke så høy at du blir avflatet. Dette er viktig når det gjelder deg. Ellers blir det bare å fortsette løpet med høy dose - null medisin - høy dose - null medisin i det evige. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2018 Forfatter Skrevet 24. april 2018 14 minutter siden, issomethingwrong skrev: 74 mg er ikke en høy dose, men jeg synes du bør kommunisere til legen din at for å stå på medisinen over lang tid, må dosen kun være så høy at du får noe effekt, men ikke så høy at du blir avflatet. Dette er viktig når det gjelder deg. Ellers blir det bare å fortsette løpet med høy dose - null medisin - høy dose - null medisin i det evige. Ja det er det. Sykepleieren sa jo vi kunne vurdere 74 mg etter et halvt år, syns nå det var litt lenge jeg da men. Nei hvis det ikke er så høy dose så kan jeg vel ta det å se hvordan det går. 0 Siter
Fionys Skrevet 24. april 2018 Skrevet 24. april 2018 På lørdag klaget du på at medisin ikke virket og på søndag over bivirkninger. Kanskje det er lurt å følge det du har avtalt med psykiater. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2018 Forfatter Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, Fionys skrev: På lørdag klaget du på at medisin ikke virket og på søndag over bivirkninger. Kanskje det er lurt å følge det du har avtalt med psykiater. Ja gjør jo det nå,avtalen er å øke på lørdag. Er bare usikker på om jeg vil det,men kan jo prøve å se. 0 Siter
Fionys Skrevet 24. april 2018 Skrevet 24. april 2018 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja gjør jo det nå,avtalen er å øke på lørdag. Er bare usikker på om jeg vil det,men kan jo prøve å se. Så bra! Det er fremdeles noen dager til så det er ikke noe å stresse med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2018 Forfatter Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, Fionys skrev: Så bra! Det er fremdeles noen dager til så det er ikke noe å stresse med. Nei kan vel ta det med ro, men tenker på det hele tiden jeg. Må prøve å ikke gjøre det,det er den ambivalensen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april 2018 Forfatter Skrevet 25. april 2018 Nei spørs om jeg ikke bare slutter. Tisset på meg i natt, det har jeg ikke gjort siden xeplion ikke var ute av kroppen. Skal jeg begynne med det igjen orker jeg ikke, hvis ikke det var et engangtilfelle. Men tviler, faen så kjipt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. april 2018 Forfatter Skrevet 26. april 2018 Mulig ingen har erfaring med sengeveting her, men det er mange schizoaffektive som tisser i senga om natta og noen bruker bleier. Det har jo med medisineringen å gjøre, føler meg iallefall ikke så alene etter å ha lest om dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2018 Forfatter Skrevet 27. april 2018 Fikk beskjed om å vente en uke til med å øke dosen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.