Gå til innhold

Bytte av terapeut


Fionys

Anbefalte innlegg

Jeg blir dessverre nødt til å få ny terapeut siden min skal slutte. Har vært fornøyd med terapeuten jeg har hatt i over 2 år. Er litt redd for at jeg må begynne forfra igjen, er snakk om traumeterapi.

Noen som har erfaringer med det? Positive? Negative?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Fionys skrev:

Jeg blir dessverre nødt til å få ny terapeut siden min skal slutte. Har vært fornøyd med terapeuten jeg har hatt i over 2 år. Er litt redd for at jeg må begynne forfra igjen, er snakk om traumeterapi.

Noen som har erfaringer med det? Positive? Negative?

Ny terapeut gir også en mulighet til å se på din egen situasjon ut i fra nøyaktig der du er nå. Det kan være svært fruktbart med bytte, du vil kanskje bli overrasket over å se at en del ting har endret seg siden du startet i terapi første gangen. 

Anonymkode: d9980...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny terapeut gir også en mulighet til å se på din egen situasjon ut i fra nøyaktig der du er nå. Det kan være svært fruktbart med bytte, du vil kanskje bli overrasket over å se at en del ting har endret seg siden du startet i terapi første gangen. 

Anonymkode: d9980...3f6

Min nåværende terapeut mente det kunne være bra med nye øyne til å se på min situasjon. Det kommer helt sikkert til å gå bra, men gruer meg likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...