Fionys Skrevet 26. april 2018 Skrevet 26. april 2018 Jeg blir dessverre nødt til å få ny terapeut siden min skal slutte. Har vært fornøyd med terapeuten jeg har hatt i over 2 år. Er litt redd for at jeg må begynne forfra igjen, er snakk om traumeterapi. Noen som har erfaringer med det? Positive? Negative? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, Fionys skrev: Jeg blir dessverre nødt til å få ny terapeut siden min skal slutte. Har vært fornøyd med terapeuten jeg har hatt i over 2 år. Er litt redd for at jeg må begynne forfra igjen, er snakk om traumeterapi. Noen som har erfaringer med det? Positive? Negative? Ny terapeut gir også en mulighet til å se på din egen situasjon ut i fra nøyaktig der du er nå. Det kan være svært fruktbart med bytte, du vil kanskje bli overrasket over å se at en del ting har endret seg siden du startet i terapi første gangen. Anonymkode: d9980...3f6 0 Siter
Fionys Skrevet 27. april 2018 Forfatter Skrevet 27. april 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny terapeut gir også en mulighet til å se på din egen situasjon ut i fra nøyaktig der du er nå. Det kan være svært fruktbart med bytte, du vil kanskje bli overrasket over å se at en del ting har endret seg siden du startet i terapi første gangen. Anonymkode: d9980...3f6 Min nåværende terapeut mente det kunne være bra med nye øyne til å se på min situasjon. Det kommer helt sikkert til å gå bra, men gruer meg likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.