Gå til innhold

Sliter ofte i April


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ei voksen dame på over 40, og har merket meg det at jeg sliter alltid rundt denne tiden. 

Tenker tilbake angående jobbskifte og andre endringer jeg gjør i livet er alltid rundt denne tiden. 

Også angsten og depresjonen er også mye verre på denne tiden. 

Blir bedre når jeg tar ut ferie om sommeren, vi reiser som oftest vekk til utlandet og får en god dose med sol. 

Høsten syns jeg er fin, merker litt mot jul, Januar og Februar, men er ikke så ille da. Det er i April mnd jeg føler meg verst. Nå er jeg sykemeldt pga jeg har "møtt veggen". Er så tung og deprimert ( uten noe spesiell grunn). Har sjekket vitamin mangel osv, alt bra med vitaminer, D vitaminer ( Tar tilskudd på vitamin d3 ) 

Flere som har det sånt, hva gjøre dere for å få det bedre? Jeg går turer neste hver dag for å få dagslys og mosjon. 

Anonymkode: cc8ac...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...