Gå til innhold

Ny blødning etter en spontanabort


Lillemeg90

Anbefalte innlegg

Gjennomgikk akkurat en tidlig spontanabort. visste ikke at jeg var gravid før jeg aborterte så det var veldig tidlig. 

Hadde sterke smerter på ene siden av magen så ble sendt inn med tanke på exu. Gynekologen så ingen fri væske i buken og ingenting på høyre eggstokk men klarte ikke å se venstre. I livmoren så det ut som etter en menstruasjon sa hun. 

Hcg var 45 og dagen etterpå hadde jeg negativ test. Sluttet å blø og hadde en blødningsfri dag før jeg i dag igjen har smerter på venstre side og blødning. Blør ut bind men er ikke slik at det fosser. 

Er dette normalt når hun bare så en tynn slimhinner på ultralyd? Bør jeg ta kontakt igjen? 

Kan legge til at jeg blir raskt svimmel ved anstrengelse. Gav blod før jeg visste at jeg var gravid men hadde et godt utgangspunkt så bør vel kunne tåle et lite hb fall.

27 år. 1 barn. Gjennomgått en spontanabort tidligere.

Endret av Lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes at du skal ringe gynekologen som har undersøkt deg og fortelle om dine symptomer, så må han/hun avgjøre videre oppfølging.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...