Gå til innhold

Ulykkelig forelskelse er noe dritt!.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så denne dokumentaren. Kjente meg igjen som Renate i denne: 

https://p3.no/dokumentar/en-ulykkelig-kjaerlighetshistorie/

Noen andre som kjenner seg selv igjen i denne? Jeg ble rett og slett kvalm. Fordi jeg ser at jeg var like blind og dum mot meg selv som Renate var. Lærdommen: Jeg har lært å trekke meg unna før en mann får sjansen til å såre meg, og før min verdighet føles som null. 

Noen som har vært der Renate står? Eller hvor denne fyren står i situasjonen ? 

Og hvordan våge å satse igjen? Jeg må innrømme at jeg har veldig dårlig tro på at en mann som jeg føler for vil føle det samme etter dette. Jeg er redd for at alt kan snu. Jeg har kontakt med en mann som jeg har begynt å like, men har bare hatt nettkontakt inntil videre. Jeg distanserer meg vedlig med tanke på at jeg vil ikke ende komme i situasjonen til Renate i dokumentaren igjen. For der har jeg vært mange ganger, med ulike menn som jeg forelsket meg i. Og som virket til å gjengjelde det for en stund. 

 

 

Anonymkode: f2815...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...